Якщо Ви зіткнулися з непростим вибором мотоцикла для ендурозапалювання між вихованцем або повноцінним ендуро... який бюджет... Що робити, коли пітбайк маловат, а повноцінний ендуро не дає змогу фінанси або не підходить через великі розміри або високу вагу. Але від цього бажання прохопити не менше. Коли складно вибрати та виникає питання, що купити. Компанія «СвiтМото» пропонує свій варіант рішення — легкий середньорозмірний Geon TerraX 250.
Geon TerraX — це мотоцикл-втілення ідеального поєднання легкості, простоти конструкції властивих молодшим моделям, і великої потужності, характерної для старших моделей. Мотоцикл вихідного дня, придатний для повсякденного використання.
Попри невеликий розмір, TerraX є справжнім функціональним крос-ендуро, придатним навіть для змагань. Складений за розмірами з хітами мотопрому, як-от Honda CRF150 і KTM SX150, Terrax обладнаний 250-кубовим чотиритактним двигуном із верхнім розташуванням розподілу. Силовий агрегат видає 17 Нм крутного моменту за 6500 об./хв, чого так задосить для мотоцикла із сухою вагою 97 кг, призначеного для прихильників. Життєдіяльність двигуна забезпечується карбюратором PZ29.
TerraX обладнаний колесами 16 дюймів ззаду та 19 спереду, як у CRF150RB Expert (Big Wheels). Передня гальмівна система встановлена з запасом — спереду двопоршневий плавальний супорт працює у зв'язці з 260-мм гальмівним диском. Задня система — класика жанру: одноциліндровий супорт і 240-мм гальмівний диск. Гідравлічний привод здійснюється через армовані шланги.
В основу конструкції закладена сталева рама, яка, втім, забезпечує достатню жорсткість і дала змогу зберегти доступну ціну. До речі, вона набагато нижча, ніж у іменитих аналогів. Зате підвіски тут солідні — спереду потужний регульований «перевертень» і ззаду гідравлічний регульований моноамортизатор. До того ж задня підвіска влаштована за аналогією системи Pro-Link — обладнана прогресією, виготовленою з алюмінієвих деталей.
Ергономіка. «Ростовка» цієї моделі — одна з головних родзинок: TerraX можна використовувати для навчання, тренувань і повсякденної їзди від невисоких підлітків і до цілком рослихрозумівниць. Німецька колісна база та 880 мм висоти по сидінню робить його придатним для їзди навіть для високих райдерів, яким клас «Pit» буде зовсім малий.
Що нового у версії 2016
Мотоцикл отримав оновлені органи керування. Встановлено нове кермо та доопрацьований кронштейн. Інженери інсталювали поліпшену систему керування дросельною заслінкою, а також замінили перемикачі (пульти) на більш функціональні та надійні. Кріплення дзеркал винесено на окремі кронштейни для спрощеного переобладнання в кросову версію. Деякі доробки торкнулися й передньої гальмівної системи — збільшена, довжина гальмівного шланга та відкоригована положення концювання шланга в місці кріплення до супорту. Було замінено й грипси.
Оновлення торкнулися трансмісії — модель обладнали поліпшеною відомою зіркою.
Було зроблено й деякі зовнішні апдейти — пластик мотоцикла змінив колір із жовтогарячого на білий, а маятник і обода коліс пофарбовані в чорний колір.
Комплектація залишилася такою: позашляхова гума, світлодіодні стоп-сигнал і поворотники, наногелевий акумулятор Dynavolt, електронна LED приладова панель і полегшена (алюмінієва) прогресія, розроблена фахівцями Geon Engineering.
А також до кожного мотоцикла додається крос-комплект: подушка на кермо, номерний щиток замість фари та захист переднього гальмівного диска.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Geon |
Країна виробник | Китай |
Клас | Новий |
Об'єм двигуна | 85 куб. см |
Об'єм паливного бака | 5 л |
Система запуску | Механічний стартер |
Система вприскування палива | Карбюратор |
Кількість циліндрів | 1 |
Максимальна швидкість | 115 км/год |
Вага | 82 кг |
Охолодження двигуна | Рідинне |
Клас мотоцикла | Кросовий |
Потужність двигуна | 27 к. с. |
Головна передача | Ланцюгова |
Розташування циліндрів | Послідовне |
Тактность двигуна | Двотактний |
Стан | Новий |
Габаритні розміри | |
Довжина | 1280 мм |
Ширина | 800 мм |
Висота | 900 мм |
Користувацькі характеристики | |
Тип | Кросові |
Колір | Різні кольори |