Умудрені життєвим досвідом люди кажуть, що «все нове — це добре забуте старе». У цьому сенсі ще одна новинка, яка з'явилася в нашій модельній лінійці 2020 року Відповідає цьому твердженням, але з деякими змінами.
Як ви зрозуміли, йдеться про модель Shineray XY200GY-6C. Раніше, а точніше 2015 року ми вже пропонують до продажу цю модель. Однак у той період модель обладнувалася двигуном вже застарілої конструкції об'ємом 193 см3, що не мав балансувального вала, старих карбюраторів і простою вилкою від менш потужної 150-ти кубової версії. Згодом ми вирішили відмовляти від пропонування цієї версії на нашому ринку, тому що у разі невидавних динамічних якостей, «приличного трухання» двигуна на обертах вище середніх, і не дуже багатого опціона тодішний цінник на модель був зовсім не малим — еквівалент 1280 у.е.
Але час йде. Shineray розвивається і стає гнучкішим з огляду на економічні реалії на різних ринках. Разом із ними і ми також намагаємося враховувати ті моменти та втілювати в життя можливості, які були б більш запитаними потенційними покупцями в Україні.
Сформульуємо основні зміни у версії 2020 року XY200GY-6C:
1. Повністю нова посилена конструкція траверси
2. Повністю нова вилка звичайного типу, але з діаметром пера 37 мм — це не помилка, а коректна інформація.
3. Нова маточина заднього колеса з посиленим шеститочковим болтовим кріпленням приводної зірки
4. Повністю змінена центральна проводина + герметичні електророз'єми Pin-To-Pin
5. Усі кріпильні з'єднання з'єднуються болтами з мінімальною твердістю 8.8 Нмм2 і макс. 10.9 Нм2
6. LED-лампа в фарі головного світла + нові LED покажчики повороту
7. Катафорезне покриття рами та фарбування пластичною фарбою
8. Новий USB-порт із силою струму 2 ампери
9. Новий тип грипсів на кермі з матеріалу полівінілатілен.
Починаючи з 2019 року на моделі 6С встановлений зовсім інший двигун (порівнюючи зі старою версією). Його об'єм 197 см3. Потужність майже 14,8 кінських сил. Він обладнаний балансвалом, а в системі живлення встановлений карбюратор PZ30, він більш вимогливий до первинних параметрів, але під час правильного регулювання готує якіснішу суміш.
Траверса повністю нова, посилена, товщина її основи збільшилася на 4 мм. Вилка повністю нова (інша). Вона довгохідна, з зовсім іншою затискною конструкцією осі колеса, іншими підшипниками та діаметром пера 37 мм. Крім цього, у місці, де трубчастий елемент рами (в який вставляється вісь траверси) зв'язується в самій рамою за допомогою двошарового зварного шва подовженого на 1,5 см із кожного боку. Така конструкція передбачена для того, щоб забезпечити підвищену жорсткість вузла та здатність сприймати істотно найбільш ударні навантаження.
Переднє гальмо теж зазнав змін. Замінили гальмівний диск і конструкцію супорту. Тепер він став двопоршневим зі збільшеною площею фрикційної пари — зробили ми це для того, щоб поліпшити гальмівну динаміку.
Певна річ, захисні гофри пір'я теж наявні. До речі, вони кріпляться вгорі хомутом із надійною фіксацією гвинтом. Для їзди в більш складених позашляхових умовах такий варіант буде набагато кращим. Нагадаємо, що раніше була вилка з діаметром 31 мм.
Заднє гальмо залишився барабанним. Двосотка все-таки є бюджетним мотоциклом і наявність цього елемента впливала б на кінцеву ціну. І другий момент — багато покупців навпаки базікали нам про те, що задні диски ходять менше, а вимагають уваги більше й обслуговування частіше (бруддя запиленість роблять свою справу) під час експлуатації ґрунтовими, лісовими дорогами. З цього погляду барабанне гальмо більш витривале та менш вибагливе до таких дорожніх умов.
Проміжний ролик натягувача ланцюга в середній частині став силіконовим (раніше був пластифікований) рами, як і раніше, виконує запобіжну функцію щодо обмеження переміщення ланцюга під час великих ходів підвіски.
Також утворюємо Вашу увагу на те, що конструкція задньої маточини тепер стала посиленою. До того ж ми встановили іншу ведому зірку (на фото), яка кріпиться шістьма болтовими з'єднаннями (разом чотири раніше). Все це було зроблено для того, щобйдивість цієї деталі не впливала на обмеження переміщення мотоцикла поза дорогами, а загальна надійність підшипникового вузла та маточині зміцнювала думку власників у тому, що, попри бюджетність, цей мотоцикл може виносити . важкості позашляхового життя.
А ось у інформаційному інструментаріях ми зробили крок уперед. На ранній версії механічний привод спидометра без тахометра не особливо тішив власників. Бували випадки, коли через часті перегинання рався трос, а без тахометра, регулювання карбюратора мало було вироблятися «на слух», що без наявності досвіду ускладнювало якісне настроювання.
Тому тепер у стандартній комплектації електронна панель приладів з аналоговим відтворенням тахометра.
А фара тепер обладнується LED-лампою. Причому лампа це не кущарна творчість — вона спеціально підібрана та за довжиною та розташуванням самого світлового елемента в прив'язці до розміщення рефлектора, який і формує світловий пучок. LED з ефективності набагато перевищує колишній варіант лампи з ниткою накала і, звісно ж, буде довговічнішим
У Моделі XY200G-6C 2020 моделеного року всі найголовніші електричні ланцюги з'єднуються герметичними роз'ємами типу Pin-To-Pin. Ці елементи в такому вигляді застосовуються в автомобільній промисловості. Тепер "блоківні контакти" й окиснення у ключових з'єднаннях електропроводину відійдуть у минуле. Ця ж технологія використовується і в зібраному моделі X-Trail 200.
З корисних стандартних доповнень нагадуємо про задній металевий багажник і дзеркалах як на старших версіях 6B і 6С — їхня форма, довжина ніжки та виліт за відгуками виявилися найзручнішими в їзді, ніж ранні варіанти ромбічної форми. USB-порт тепер видає силу струму не менш ніж 2 ампери, замість одноамперного пристрою раніше. Тепер цей атрибут однозначно виконуватиме функцію джерела живлення для телефона або навігатора. Також на фото можете оцінити й нові грипси мул полівінілетилену. Вони зручні на дотик і стійкіші до впливу та вологи й агресивніших середовищ (наприклад, мийної піни або бензину).
Основні атрибути | |
---|---|
Країна виробник | Китай |
Тип | Мотоцикл |
Клас | Новий |
Об'єм двигуна | 197 куб. см |
Об'єм паливного бака | 15 л |
Витрата палива | 2.9 |
Колір | Червоний |
Система запуску | Електростартер і механічний стартер |
Система вприскування палива | Карбюратор |
Кількість циліндрів | 1 |
Максимальна швидкість | 102 км/год |
Вага | 122 кг |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Клас мотоцикла | Кросовий |
Потужність двигуна | 14.8 к. с. |
Головна передача | Ланцюгова |
Розташування циліндрів | Послідовне |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Стан | Новий |
Габаритні розміри | |
Довжина | 2100 мм |
Ширина | 865 мм |
Висота | 1230 мм |