Запчастини для Lifan KP200 ( Irokez 200 ) завжди доступні в нас.
Класичний китайський одноциліндровий мотоцикл Lifan KP200 — універсальний «доріжник» — ідеальний на всі випадки життя: він гарний як перший мотоцикл, так і у формі зміни Kp-150, якщо досягнутий той етап, коли хочеться більше, потужніший і динамічніший.
Попри різницю в об'ємі 50 кубиків, відмінність «200» від «150» істотні:
Відмінність No1: новий двигун в класичному китайській одноциліндровому мотоциклі є його об'єм 197 см3 відрізняється від 150-кі ступенем стиснення, збільшеним ходом поршня, збільшеним діаметром циліндра та іншими параметрами системи живлення.
В підсумку потужність двигуна збільшена до 17,5 кінських сил за 8000 об/хв-1
Відмінність No2: Крутний момент збільшений до 17 Нм/6500 об./хв-1
Движок став тяговітим на малих і середніх обертах, покращилася динаміка, максималка тепер становить 130 км.год.
Відмінність No3 Основний патрубок впуску збільшений до 30 мм, відповідні зміни притерпел і сам карбюратор. Він забезпечений прискорювальним насосом, і без того новий, проте адаптація під потужніший мотор зажадала переглянути вихідні параметри та калібрування жиклерів.
Відмінність No4: Збільшений об'єм системи охолодження.
Унаслідок збільшеної продуктивності системи охолодження й, відповідно, мінімізована ймовірність перегрівання двигуна у разі тривалої експлуатації, проте, як і будь-який мотор, перевантажувати його не варто.
Відмінність No5: Lifan Irokez 200 (точніше KP200) комплектується досконалішою шестиступеневою коробкою перемикання передач.
Відмінність No6: Змінена жорсткість за допомогою збільшення діаметра витків пружини.
Відмінність No7: Розширена колірна гама: КП200 буде представлений як у класичних червоному та чорному кольорах, так і у двох нових варіантах: елегантному білому та спортивному поєднанні чорного із синім.
Відмінність No8: Змінений дизайн задньої частини мотоцикла.
В підсумку: мотоцикл має більший вигляд гармонійно, водночас пасажирові стане навіть зручніше використовувати нові ручки під природний хват. Але за бажання замість ручок завжди можна встановити багажник, який пропонується як аксесуар — усі кріпильні місця залишилися без змін.
Відмінність No9: Пластикові бічні накладки, що закривають доступ до карбюратора й акумулятора тепер пофарбовані під колір мотоцикла. Також змінений забарвленням і металевими опорними кронштейнами для кріплення підніжки пасажира.
Відмінність No10: переглянутий і варіант фарбування накладки на глушник: для моделей у темних колірних рішеннях передбачена сіра матова накладка. Тепер у різних моделях забарвлення глушника доповнює естетику підбору різних колірних рішень.
Загальні технічні доповнення в моделях KP150 и KP200
Щодо надійності — «погуглить» відгуки власників про надійність ранніх версій цього мотора на Lifan Irokez, інформації знайдете в надлишку.
Ну і якщо прийняти в розрахунок ціну — альтернатив особливо й ні, весь вибір звужується до думок про те, що що вибрати: KP150 або KP200?
Вирішуйте самі. Якщо знадобиться консультація — ми завжди раді допомогти.
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ |
|
МОДЕЛЬ |
LF200-10B/ KP200 |
РУХ |
|
ТИП |
Бензиновий, 4-тактний, одноциліндровий, водяного охолодження, двоклапанний із верхнім розташуванням розподобала (OHC), ланцюговим приводом і внутрішнім балансувальним валом |
Об'єм, см3 |
198 |
Ступінь стиснення |
1121 |
Система електроживлення |
АКБ 12N9-BS |
Система запалювання |
Електронне (CDI) + електростартер |
Потужність, л.с./об. хв. |
17,5 / 8000 |
Крутний момент, Нм/об.хв. |
17 / 6500 |
ТРАНСМІСІЯ |
|
КПП |
6-ступенева з багатодисковим зчепленням в олійній ванні (428-я ланцюг) |
Тип привода |
Ланцюговий привод |
ТОРМОЗНА СИСТЕМА |
|
Переднє гальмо |
Плавальний гальмівний диск із двопоршневим супортом і гідравлічним приводом |
Заднє гальмо |
Дисковий з однопоршневим супортом і гідравлічним приводом |
ПІДВІСКА |
|
Передня |
Телескопічна вилка з прогресивними характеристиками (діаметр пера 32 мм) і гідравлічними амортизаторами |
Задня |
Маятникова з пружинно-гідравлічним моноамортизатором і регулюванням переднатягу пружини |
ГАБАРІТНІ РОЗМІРИ |
|
Довжина, мм |
2060 |
Ширина, мм |
745 |
Висота, мм |
1080 |
Висота, мм (по сідлу) |
775 |
Колісна база, мм |
1330 |
Кліренс (відстань від землі до нижньої точки мотоцикла), мм |
150 |
Максимальний кут повороту керма, градуси |
44 |
Споряджена маса, кг |
140 |
Вантажність, кг |
165 |
Шини/Диски |
|
Розмір шини переднє/заднє колесо |
90/90-17 / 120/80-17 |
Колісні диски |
Алюмінієві легкосплавні |
ПРОЧЕ |
|
Максимальна швидкість, км/год |
127 |
Об'єм паливного бака, л |
13 |
Об'єм оливної системи, л. |
1,1 |
Витрата палива на л/100 км |
≥ 2,6 |
Рекомендоване паливо |
Бензин з октановим числом не менш ніж 95 |
Рекомендований клас в'язкості оливи |
10W-40 / 15W-50 |
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Lifan |
Країна виробник | Китай |
Максимальна швидкість | 127 км/год |
Тип | Мотоцикл |
Головна передача | Ланцюгова |
Розташування циліндрів | Послідовне |
Марка | Lifan |
Клас мотоцикла | Класик |
Потужність двигуна | 17.5 к. с. |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Система вприскування палива | Карбюратор |
Об'єм паливного бака | 15 л |
Кількість циліндрів | 1 |
Вага | 159 кг |
Витрата палива | 2.6 |
Об'єм двигуна | 198 куб. см |
Охолодження двигуна | Рідинне |
Система запуску | Електростартер |
Стан | Новий |
Колір | Червоний |
Сумісність з маркою | Lifan |
Габаритні розміри | |
Висота | 880 мм |
Ширина | 580 мм |
Довжина | 1890 мм |