Продавець "Мотосалон Кобра" Магазин мототехники розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
309 відгуків

Выставочный зал с мототехникой работает в дежурном режиме. Звоните, с удовольствием предложим Вам мотоцикл. В наличии более 50 моделей. ОТДЕЛ ПРОДАЖ МОТОЦИКЛОВ по т. 0967138900, 0669380000, 0971080676.

Магазин мототехники и запасных частей «Мотосалон Кобра»
Контакти
"Мотосалон Кобра" Магазин мототехникиЕвгений
авторынок "Барабашова" ул. 50 лет ВЛКСМ 182, Харків, Україна
+380 (66) 938-00-00
+380 (97) 108-06-76
Мапа
Мотоцикл Lifan KP200 ( Irokez 200) Синій, фото 2Мотоцикл Lifan KP200 ( Irokez 200) Синій, фото 3Мотоцикл Lifan KP200 ( Irokez 200) Синій, фото 4

Мотоцикл Lifan KP200 ( Irokez 200) Синій

63 896 

  • Немає в наявності
Мотоцикл Lifan KP200 ( Irokez 200) Синій
Мотоцикл Lifan KP200 ( Irokez 200) СинійНемає в наявності
63 896 
+380 (66) 938-00-00
  • +380 (97) 108-06-76
+380 (66) 938-00-00
  • +380 (97) 108-06-76
повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця

Запчастини для Lifan KP200 ( Irokez 200 ) завжди доступні в нас. 

Lifan KP200 –  універсальний «доріжник» — ідеальний на всі випадки життя: він гарний як перший мотоцикл, так і у формі зміни Kp-150, якщо досягнутий той етап, коли хочеться більше, потужніше та динамічніше.

Попри  різницю в об'ємі  50 кубиків, відмінність «200» від «150»  істотні: 

  

Відмінність No1: новий двигун з об'ємом 197 см3 відрізняється від 150-кі  ступенем стиснення, збільшеним ходом поршня, збільшеним діаметром циліндра  та іншими параметрами системи живлення.

В підсумку потужність двигуна збільшена до 17,5 кінських сил за 8000 об/хв-1

  

Відмінність No2: Крутний момент збільшений до 17 Нм/6500 об./хв-1

Движок став тяговітим на малих і середніх обертах, покращилася динаміка, максималка тепер становить 130 км.год.

Відмінність No3  Основний патрубок впуску  збільшений до 30 мм, відповідні зміни притерпел і сам карбюратор. Він забезпечений прискорювальним насосом, і без того новий, проте адаптація під потужніший мотор зажадала переглянути вихідні параметри та калібрування жиклерів.

 

Відмінність No4: Збільшений обсяг системи охолодження.

  

Унаслідок збільшення продуктивності системи охолодження й, відповідно, мінімізована ймовірність перегрівання двигуна у разі тривалої експлуатації, проте, як і будь-який мотор, перевантажувати його не варто.

Відмінність No5: Lifan Irokez 200 (точніше KP200) комплектується досконалішою шестиступеневою коробкою перемикання передач.

  

 

Відмінність No6: Змінена жорсткість за допомогою збільшення діаметра витків пружини.

  

 

Відмінність No7: Розширена  колірна гама:  КП200 буде представлений як у класичних червоному та чорному кольорах, так і у двох нових варіантах: елегантному білому та спортивному поєднанні чорного із синім.

  
  

Відмінність No8: Змінений дизайн задньої частини мотоцикла.

  

У результаті: мотоцикл має понад  гармонійно, водночас пасажирові стане навіть зручніше використовувати нові ручки під природний хват. Але за бажання замість ручок завжди можна встановити багажник, який пропонується як аксесуар — усі кріпильні місця залишилися без змін.

Відмінність No9: Пластикові бічні накладки, що закривають доступ до карбюратора й акумулятора тепер пофарбовані під колір мотоцикла. Також змінений забарвленням і металевими опорними кронштейнами для кріплення підніжки пасажира.


 

Відмінність No10: переглянутий і варіант фарбування накладки на глушник: для моделей у темних колірних рішеннях передбачена сіра матова накладка. Тепер у різних моделях забарвлення глушника доповнює естетику підбору різних колірних рішень.

  

 

Загальні технічні доповнення в моделях KP150 и KP200

  • Як і в новій версії KP150, двосотка також тепер комплектується якіснішими приводними зірками та ланцюгом від виробника CHOHO-Chains. Усі ланцюги забезпечені індексом «H» - heavy duty, що в перекладі означає «для підвищених навантажень». Різниця дійсно буде, просто зрозуміти це можна тільки в процесі експлуатації  - так що доведеться повірити нам на слово.
  • Матеріал оббивки сидіння двокомпонентний. Основний для водія є передня частина сідла, саме тому вона має бути покрита матеріалом, що перешкоджає «вільному мерзанню п'ятої точки під час їзди» — так і є. Вихідний варіант збережений без змін. Однак, задня частина подушки, на якій розміщується пасажир (а це буває набагато рідше) тепер обтягнута іншим синтетичним матеріалом — він не має чітко окреслених пористої поверхні, в які завжди забивається пил під час їзди, якщо сидіння нічим не закрито. Це зроблено спеціально на прохання власників, якімальовці, що потрібно довго та наполегливо вимивати задню частину від пилу після кожної поїздки. Тепер просто проведіть вологою ганчіркою й питання розв'язане.
  • Ще одне функціональне доповнення  — у кожному сидінні на зворотному боці прикріплений лоскот оббивного матеріалу середніх розмірів. Якщо раптом Ви випадково порвете оббивку — можна буде вирізати латку з доданого  шматочка, пришити або приклеїти й у такий спосіб тимчасово розв'язати питання. 
  • Як і у варіанті з моделлю Lifan 150-2E змінений виробник і постачальник блоків керування на кермі компанії Nakamoto;
  • У фарі головного світла встановлені лампи Phillips;
  • Як джерела світла габаритних вогнів спереду та заднього ліхтаря використані  себе світлодіоди.
  • Фронтальний вітровий козирок  є стандартним легкомонтованим обладнанням.

Щодо  надійності — «погуглить» відгуки власників про надійність ранніх версій цього мотора  на Lifan Irokez,  інформації знайдете в надлишку.

Ну і якщо прийняти в розрахунок ціну — альтернатив особливо й ні, весь вибір звужується до думок про те, що що вибрати: KP150 або KP200?

Вирішуйте самі. Якщо знадобиться консультація — ми завжди раді допомогти.

 

  

  

  

  

  

ТЕХНІЧНІ  ХАРАКТЕРИСТИКИ

МОДЕЛЬ

LF200-10B/ KP200

РУХ

ТИП

Бензиновий, 4-тактний, одноциліндровий, водяного охолодження, двоклапанний із верхнім розташуванням розподобала (OHC), ланцюговим приводом і внутрішнім балансувальним валом

Об'єм, см3

198

Ступінь стиснення

1121

Система електроживлення

АКБ 12N9-BS

Система запалювання

Електронне (CDI) + електростартер

Потужність, л.с./об. хв.

17,5 / 8000

Крутний момент, Нм/об.хв.

17 / 6500

ТРАНСМІСІЯ

КПП

6-ступенева з багатодисковим зчепленням в олійній ванні (428-я ланцюг)

Тип приводу

Ланцюговий привод

ТОРМОЗНА СИСТЕМА

Переднє гальмо

Плавальний гальмівний диск із двопоршневим супортом і гідравлічним приводом

Заднє гальмо

Дисковий з однопоршневим супортом і гідравлічним приводом

ПІДВІСКА

Передня

Телескопічна вилка з прогресивними характеристиками (діаметр пера 32 мм) і гідравлічними амортизаторами

Задня

Маятникова з пружинно-гідравлічним моноамортизатором і регулюванням переднатягу пружини

ГАБАРІТНІ РОЗМІРИ

Довжина, мм

2060

Ширина, мм

745

Висота, мм

1080

Висота, мм (по сідлу)

775

Колісна база, мм

1330

Кліренс (відстань від землі до нижньої точки мотоцикла), мм

150

Максимальний кут повороту керма, градуси

44

Споряджена маса, кг

140

Вантажність, кг

165

Шини/Диски

Розмір шини  переднє/заднє колесо

90/90-17 / 120/80-17

Колісні диски

Алюмінієві легкосплавні

ПРОЧИЙ

Максимальна швидкість, км/год

127

Об'єм паливного бака, л

13

Об'єм оливної системи, л.

1,1

Витрата палива на л/100 км

Характеристики
Основні атрибути
ВиробникLifan
Країна виробникКитай
Максимальна швидкість127 км/год
ТипМотоцикл
Головна передачаЛанцюгова
Розташування циліндрівПослідовне
МаркаLifan
Клас мотоциклаКласик
Об'єм паливного бака15 л
Тактность двигунаЧотиритактний
Система запускуЕлектростартер
Потужність двигуна17.5 к. с.
Кількість циліндрів1
Вага159 кг
Витрата палива2.6
Об'єм двигуна198 куб. см
Охолодження двигунаРідинне
Система вприскування паливаКарбюратор
СтанНовий
КолірСиній
Сумісність з маркоюLifan
Габаритні розміри
Висота880 мм
Ширина580 мм
Довжина1890 мм
Інформація для замовлення
  • Ціна: 63 896 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner