Квадроцикли завойовують український ринок давно та міцно: хтось купує «квадрик» дітям, щоб дати їм в ігровій формі опанувати початкові навички водіння; шанувальники екстриму та пікніків набувають «дорослі» моделі, щоб урізноманітнити відпочинок на природі, а під час сореєнтовні бізнесмени вже мають цілі прокатні квадропарки Квадроцикли, що завоювали український ринок давно та міцно: хтось купує «квадрик» дітям, щоб дати їм в ігровій формі опанувати початкові навички водіння; шанувальники екстриму та пікніків набувають «дорослі» моделі, щоб урізноманітнити відпочинок на природі, а спортсмени, що вчасно зорієнтовувалися, вже мають цілі прокатні квадропарки.
Для кращого розуміння, чому ми зупинилися саме на цій моделі, розповімо докладніше, як вибирали та на що дивилися.
Насамперед ми звернули увагу на 150-200с «квадрики», які вже є в Україні. І, ретельно оцінюючи якість їх вироблення та комплектуючі, ми отримали розуміння, як не потрібно робити. У всіх представлених в Україні 200-кубових прогулянкових мотовездеходів є загальна риса — вони хлюпіньки. Пластик дуже часто не зіскований на швах, рами криві, зварювальні шви грубі та не оброблені — загалом, не дуже схоже, що ці транспортні засоби розраховані на тривалу експлуатацію. Shineray «Hardy» відрізняється від подібних у кращий бік. Частково це закладено й у назві — у перекладі з англійської мови «Hardy» означає "витривалий/сильний/збитий".
ATV такого класу відносять до класу прогулянкових квадроциклів, але ми-то знаємо реальні умови експлуатації їх в Україні, тому приділили особливу увагу ходовій частині: у більшості «квадриків» схожого цінового діапазону вже під час першої експлуатації з'являється люфт пластикових вставок, а пізніше і знос важелів, у Hardy же всі важелі кріпляться до рами через повноцінні сайлентблоки, запобігаючи мимовільному розкручуванню та появі люфтів, які просто знищують кріпильні місця важелів на рамі під час їзди по перетяті.
Пропонований квадроцикл комплектується дисковими гальмами (і передніми, і задніми), втім, як і всі подібні моделі. Відмінність Hardy в армованих магістралях, які краще захищені від механічного впливу, — тобто Вам не доведеться переживати, що гальмівна рідина витече в разі надрва або порізу гальмівного шланга, якщо доведеться пересуватися кам'янистою або гірською місцевістю (відь, давайте бувши чесно — саме в горах і брудюку на квадроку веселіше всього J).
До речі, щодо їзди по болотнях, піску та воді — сталеві 10-дюймові колісні диски Hardy пофарбовані та пройшли катафорезне оброблення, тобто захищені від корозії. Сталеві диски обрані також через мотиви міцності та для унеможливлення забивання брудом із внутрішньої сторони та подальший дисбаланс (як це часто відбувається з відкритими легкосплавними колесами) Квадроцикл комплектується ґрунтовими шинами Wanda розмірності АТ21×7-10 (передні) і АТ22×10-10 (задні). Також у Харді встановлені кульові опори з пресмаслянками для довготривалості використання, надійності та зручності обслуговування.
Але крім розваги, Hardy можна використовувати й як помічника з господарства: на квадроциклі встановлені опорні каркасні металеві майданчики для фіксації вантажу спереду та ззаду. Додатковим плюсом слугуватиме опорна платформа з отвором для встановлення фаркопа. Вона вже приварена до несної частини квадроциклу та встановити саму кулю для зчеплення не становитиме жодних труднощів.
З поширенням квадроциклів, всі популярніші в мережі стають різні уроки їхнього тюнінгу, тобто доробок, що розв'язують щоденні проблеми. Одна з найпоширеніших неприємностей: бруд і камені, що летять у водія під час пересування бездоріжжям/болотом. В інтернеті представлена маса способів розв'язання цієї проблеми, але всі вони вимагають витрат часу та грошей (до того ж не завжди гарантують результат). У HARDY такої проблеми немає: стандартна комплектація містить комплект пластикових розширювачів колісних арок і фартух для захисту водія.
Також розв'язана проблема з перетином місцевості з густою рослинністю: на фронтальній частині Hardy встановлений захисний каркас із поліпропілену, а ручки керма заховані в кожухи, пофарбовані в колір квадроциклу.
З додаткових переваг Hardy можна виділити ще три важливих критерії: інформативність, функціональність і, звичайно ж, естетичний зовнішній вигляд. Звертаємо також увагу на те, що всі облицювальні панелі квадроцикла виготовлені з поліпропілену — це найкращий матеріал для такого типу техніки, оскільки він поєднує в собі та міцність, і еластичність під час контактних торкань із перешкодами (на відміну від АБС-пластику, який часто використовують для безіменних моделей квадриків).
Чомусь склалася так, що більшість пропонованих на українському ринку квадроциклів відбивають лише кількість накатаних мотогодин, іноді трапляються спідометри. Можливо, досвідченим квадроциклістам цього і досить, проте розробники Hardy подбали й про новачків, і власників прокатів квадроциклів — його панель приладів, крім сучасного зовнішнього вигляду, виділяється також інформативністю: передбачений тахометр, спідометр, індикатори режимів трансмісії, лічильник добового пробігу; контрольна лампа недостатнього рівня палива. Також у панель приладів інтегрований USB-порт. Будь-яка сучасна людина гідно оцінить цю зручність: знайшли мальовниче місце для селфі, а телефон розряджений? Забралися в живописну чащу лісу та не знаєте, як вибратися? Під'єднуйте до порту смартфон або навігатор і проблема розв'язана.
До речі, Hardy — чудове рішення для сімей із дітьми: завдяки регульованому обмежувачу тяги можна примусово обмежити швидкість руху квадроцикла, поки ним користується підліток або дитина.
Як Ви вже напевно помітили, попри дуже помірну ціну, Shineray 200U обладнаний і укомплектований усім необхідним, зокрема повноцінними, а не просто так «для вигляду» досить яскравими фарами, здатними працювати у двох режимах (ближний/дальний свет).
Також до стандартної комплектації Hardy включена охоронна сигналізація з двома брелоками.
Квадроцикли Shineray Hardy 200U вироблені в цій особливій комплектації, відповідно, враховують усі особливості експлуатації ATV в Україні. За аналогією зі старшим зібратом моделлю Shineray ROVER 250, HARDY 200 є повноцінним учасником дорожнього руху — і тому на нього надається повний пакет реєстраційних документів, включно із сертифікатом співвідношення й транзитним номером, на підставі яких квадроцикл може бути зареєстрований в органах Поліції з наданням права пересуватися на ньому дорогами загального користування.
Основні | |
---|---|
Виробник | Shineray |
Країна виробник | Китай |
Система запуску | Електростартер і механічний стартер |
Ємність паливного бака | 6.6 л |
Система вприскування палива | Карбюратор |
Тип приводу коліс | 2х4 |
Коробка перемикання передач | Варіатор |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Об'єм двигуна | 200 куб. см |
Потужність двигуна | 10 к. с. |
Максимальна швидкість | 60 км/год |
Головна передача | Ланцюгова |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Габаритні розміри | |
Дорожній просвіт | 283 мм |
Довжина | 1700 мм |
Ширина | 1080 мм |
Висота | 1120 мм |
Вага | 164 кг |
Користувальницькі характеристики | |
Тип | Квадроцикл |