Новий GEON X-Road 202 — це не заміна знаменитому Geoon X-Road, , а доповнення, він є відповіддю на численні запити українських мотоаматорів. Нова версія нижча та легша, маневрніше в місті та стабільніше на трасі, економніше та красивіше.
Попри схожі призначення, ця версія мотоцикла має кілька інших можливостей.
Почати варто з габаритів та геометрії. Новий GEON X-Road 202 є мотоциклом, більш пристосованим до до дорожніх, міських умов, «паркетних». Але водночас він зовсім не втрачає свій рідний функціонал — ендуро для помірного бездоріжжя.
Однією з переваг версії є знижена висота за сидінням — таке доповнення оцінять райдери зі зростом менш середнього або ті водії, які не люблять тягнутися носком до землі та відчувають від цього дискомфорт. X-Road 202 CBF надасть їм впевненої стійки на світлофорі та не обділять дорожнім просвітом і прохідністю на просельних ґрунтовках і лісових стежках. Важливо зазначити, що і високим водіям буде дуже комфортно на новому мотоциклі.
Конструкція має подвійну раму, яка призначена для підтримки та захисту двигуна від ударів і зайвої вібрації від керма та підніжк.
Інше нововведення, якого давно чекали шанувальники класу — це інжекторний уприск. Нова версія кросовера надається у двох варіаціях — на карбюраторі й на інжекторі. Більше немає сенсу сперечатися, що краще для бездоріжжя — кожен сам вибирає для себе. Обидві версії економніші від старшої, 250-кубової версії. Витрата палива на 100 км становить приблизно 2,6 літрів
Сам двигун 200CBF — це новий у модельному ряду верхневальний силовий агрегат із лінійним приростом потужності, добре тягне вже з нижніх обертів. Такий характер абсолютно можна назвати доброзичливим. У симбіозі з чіткою та плавною КПП, Ви отримаєте надійного помічника в подоланні асфальтових і ґрунтових кілометрів.
GEON X-Road 202 має у своєму арсеналі потужну вилку перевернутого типу та задній моноамортизатор пружинно-гідравлічного типу без прогресу, що в сукупності надає поліпшену стабільність на високих швидкостях.
Передні та задні гальмівні системи дискові з гідравлічним приводом. Покришки мають універсальний малюнок, підкреслюючи подвійне призначення байка.
Приладна панель зі світлодіодним дисплеєм, хоч і компактна, але від цього не менш інформативна — водій легко до неї звикне й швидко знаходитиме потрібну інформацію.
У новій моделі багато уваги приділено естетиці й екстер'єру, зокрема — новий пластиковий обвіс має сучасний вигляд та потішить гарною точністю припасування і щільним, еластичним матеріалом. Ще один плюс, який дає мотоциклу мати гармонійний вигляд у міському потоці.
Що важливо, цей мотоцикл має захист для рук, що дуже зручно під час швидкої їзди, особливо в сиру погоду.
Як висновок — навряд чи вдасться знайти мотоцикл, який буде так вдало поєднувати в собі формулу «байк на кожен день = байк вихідний офроуд прогулянки».
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Geon |
Система вприскування палива | Карбюратор |
Клас мотоцикла | Ендуро |
Країна виробник | Китай |
Тип | Мотоцикл |
Клас | Новий |
Об'єм двигуна | 200 куб. см |
Об'єм паливного бака | 8 л |
Система запуску | Електростартер і механічний стартер |
Кількість циліндрів | 1 |
Максимальна швидкість | 110 км/год |
Вага | 132 кг |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Потужність двигуна | 15 к. с. |
Головна передача | Ланцюгова |
Розташування циліндрів | Послідовне |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Стан | Новий |
Габаритні розміри | |
Довжина | 2090 мм |
Ширина | 880 мм |
Висота | 1280 мм |
Користувацькі характеристики | |
Колір | Різні кольори |