Якщо у Вас вже є досвід і навички "початкового рівня» ендуро, ми пропонуємо Вам вийти на новий рівень.
Ви вже «виросли» з X-road і готові пересісти на Dakar, але немає такої фінансової можливості? Наша нова модель - це саме те, що Вам потрібно - Geon Dakar 250 TwinCam.
Це повноправний однокласник Dakar'а «4-клапанника», але з іншою концепцією, близькою не стільки до спортивного напрямку, скільки до цивільно-ендуро функціоналу. А також з быльш дружньою ціною. Проте, це повноцінний ендуро - високий, з дліннохідними, енергоємними підвісками і великим дорожнім просвітом. Його так само можна позиціонувати, як більш бюджетна інтерпретація Geon Dakar 250 4V. Модель, яка являє собою проміжний щабель зростання між X-road 250 і Dakar 250 4V.
Детальне знайомство варто почати саме з двигуна. Команда бренду Geon має великий досвід роботи з тайванськими мотоциклами CPI – SM та SX 250. Досвід розуміння мотора, специфіки його експлуатації і застосовності за роки дистрибуції.
Тайванська компанія CPI в 2007 відтворила популярний 250-кубовий 1-циліндровий двигун Honda AX-1 рідинного охолодження для установки на мотоцикли CPI SX250 і SM250. Серійне виробництво розмістили в Китаї, завдяки чому двигун отримав широку популярність не тільки на мотоциклах тайванського бренду, а й на багатьох інших мотоциклів. За свою більш, ніж 10-річну історію цей двигун послужив і продовжує служити силовим агрегатом на великій кількості, як позашляхової, так і дорожньої мото-техніки, і навіть отримав версію для квадроциклів. В результаті такої еволюції двигун пройшов гарт і зміцнів, як завершений і надійний вузол. Тайванці за менталітетом схожі з японцями і з самого початку не запустять в серію продукт, в якому не впевнені. Адже навіть на перших партіях мотор проявив себе з кращого боку.
Імпорт мотоциклів CPI в Украиїну довелося зупинити через фінансову кризу. А сьогодні бренд GEON має можливість представити свою власну модель єндуро на базі цього легендарного силового агрегату.
Двигун Geon Dakar 250 TwinCam, як зрозуміло з назви має систему ГРМ типу DOHC з чотирма клапанами. За своїми характеристиками двигун вийшов цілком вдалим: 26 к.с. і 24 Нм на колінвалі - гідний показник. 6-ступінчаста КПП доведеться до місця на довгих прямих ділянках і в парі з рідинним охолодженням продовжить корисний термін експлуатації і ресурс двигуна. В яких би умовах ви не експлуатували мотоцикл, двигун має всі задатки успішно справлятися з поставленими завданнями. До речі, і баланс-вал теж присутній. Харчується двигун від продуктивного карбюратора і в повній мірі реалізує свій потенціал завдяки сучасній системі вихлопу.
Якщо описати, як користувач - двигун Geon Dakar 250 TwinCam тяговитий, еластичний, і сбалансований - вібрацій майже немає. Заводиться електростартером.
На відміну від старшої версії, в ТвінКамі двигун вмонтований в сталеву раму (а не алюмінієву) самого класичного типу для ендуро. А завдяки дюплексному типу і солідному підрамнику має високу жорсткість і прикриває двигун від пошкоджень знизу. Рама хром-магнезієвого сплаву. Профіль прямокутної трубки збільшує міцність у вертикальному напрямку. Конструкція робить корпус меншим, і надає кращу керованість.
Захист із пластини литий під високим тиском робить мотоцикл легшим і забезпечує наддійний захист двигуна. Трикутний підрамник зі сплаву допомагає зміцнити шасі та зменшити загальну вагу байку.
ТвінКам збудований на базі професійного кроссовго мотоцикла, який з 2008 року використовується більшістю мотоспортсменів КНР і часто перемагають райдерів на аналогічних мотоциклах японського виробництва. Складається з найтоповіших комплектуючих від різніх віробників Китаю і Тайваню.
Передня підвіска являє собою потужну перевернуту телескопічну вилку виробництва компанії Fastace. Напівпрофесійні амортизатори Fast Ace підходить для різних умов дорожнього руху. Ззаду моноамортизатор з регулюваннями преднатяга пружини і демпфування / відбою в зв'язці з легким алюмніевим маятником. Ви можете відрегулювати його відповідно до вашої власної ваги та стану поверхні дороги.
Передні: Діаметр-47мм / Хід: 280мм
Дадній: Хід: 270мм
Дорожній просвіт становить 300мм.
Траверси зроблені з надійного сплаву. Підшипники керма здатні поглинути навіть дуже сильний раптовий удар.
Вихлопна труба діаметром 38 мм зроблена з нержавіючої сталі. А глушник зроблений зі сплаву. Це підвищує потужність двигуна та запобігає ерозії вихлопної труби. Звук викликає впевненість і навіть захват.
Ємність системи охолодження двигуна збільшеного розміру завдяки резервуару рідини для більш ефективного потоку та великих радіаторів з трьома жалюзі для підвищення термічної ефективності.
І в іншому новий Geon Dakar має характерну ендуро компоновку: колісна формула 21/18 (оснащенний покришками з розміром 80/100-21 та 110/100-18), довге сидіння, обидві гальмівні системи дискові гідравлічні. Армовані шланги забезпечують гарний зворотний зв'язок між пілотом і гальмівними супортами. Передні дискові гальма з 2-поршневим суппортом. Передній гальмівний важіль регульований. Фігурний гальмівний диск має захист, що оберігає гальмівний диск від пошкодження піском та грязюкою.Легка гальмівна педаль заднього гальма має високу жорсткість та регульований кут. Кінцевик з антиковзаючими зубчиками забезпечує кращий контакт.
Колісні диски високої міцністі з алюмінієвим обідком, забезпечують вісоку ударовитривалість коліс, а також роблять загальну вагу мотоцикла меншою. Задня і передня вісь зроблені трубчастими зі сплаву. Вони легші, але прицьому міцніщі.
Довге сидіння для двох, посадка вертикальна пряма, кермо - високий і широкий дозволить їхати «в стійці», коли знадобиться. Посадковий трикутник «руль-сидіння-підніжки» сформований для максимально комфортного переміщення по помірного бездоріжжю, тому спина і руки водія під час їзди розвантажені. Всі органи управління на звичайному, звичному місці, цифрова приладова панель інформативна.
Як і на всіх професійних кроссових мотоциклах, пластиковий бак призначений для зменшення ваги мотоцикла, а також дешевий в разі необхідності заміни. До того ж виключена корозія. Кришка відкривається і закривається швидко та надійно.
Dakar TwinCam оснащується повним комплектом світлотехніки, дзеркалами, спідометром і заднім бризковиком, він же кріплення номера – це повний комплект для реєстрації мотоцикла і експлуатації на дорогах загального користування. Компанія-імпортер надає весь необхідний комплект документів.
У базовій комплектації є пасажирські підніжки і невеликий, але надійний багажник.
Пластиковий обвіс лаконічний - сучасний і не агресивний.
Dakar TwinCam цілком придатний для переобладнання в супермото з подальшою експлуатацією в мегаполісі і його околицях.
Двигун / Трансмісія | |
Тип двигуна | 1-циліндр, 4-х тактний, DOHC, 4-клапаний, з баланс-валом |
Охолодження | рідинне |
Робочий об'ем (см3) | 249 |
Макс. потужність (к.с /при об/хв) | 26 / 8500 |
Макс. Крут.момент (Нм/прі об/хв) | 24 / 6000 |
Ступінь стиснення | 10.8 : 1 |
Система пхарчування | карбюратор |
Система запалювання | CDI |
Система пуску | електростартер |
КПП | 6-ступ.механічна |
Шассі | |
Рама | |
Передня підвіска | телескопіческа вилка перевернутого типу |
Задня підвіска | алюм. маятник, моноамортизатор із набором налаштувань |
Гальма, передній / задній | дисковий, 260 мм, 2 поршневий супорт/дисковий, 240 мм, 1-поршневий супорт |
Шины, передня/задня | 80/90-21 // 110/80-18 |
Загальні дані | |
ДхШхВ (мм) | 2255 × 815 × 1260 |
Колісна база (мм) | 1460 |
Высота за сидінням (мм) | 920 |
Дорожній просвіт (мм) | 290 |
Суха вага (кг) | 130 |
Ємність паливного баку (л) | 10 |
Максимальна швидкість (км/г) | ≥110 |
Основні атрибути | |
---|---|
Тип | Мотоцикл |
Колір | Помаранчевий |