Бренд GEON пропонує мотоцикли найрізноманітніших класів відповідно до запитів покупців.
Добре відома та популярна модель GEON Pantera цього року не тільки здобула кардинальну модернізацію, але ще й отримала поділ на дві версії: версія 202CBF — це оновлена, але й та сама Pantera зі збільшеним двигуном CBF у форм-факторі мегазручного та зрозумілого мотоцикла початкового класу. А ось версії Pantera N200 і S200 — це модифікація в напрямку прогресивнішого та сучасного «стриту».
Докладніше зупиниться на версії Pantera N200/S200. Це легкий універсальний мотоцикл для активних людей і міських умов. стилістично він відрізняється від своєї класичної попередниці — тепер це неокласик з ознаками стрітофайтеру.
Нова модель має потужніший двигун, порівнюючи з Pantera 150. Цей 200-кубовий силовий агрегат надає райдеру більше потужності та крутного моменту, але відмінність не тільки в об'ємі. Нові двигуни виробляються на обладнанні найостаннішого технологічного покоління, що позитивно позначається на збільшенні моторесурсу.
Для зменшення втрат на тертя дзеркало циліндра, з яким стикається легкий поршень, покрите зносостійким напиленням. І, звісно, це позитивно позначається на витраті палива. Для тих, хто звик їздити на великі відстані або живе далеко від заправляння, важлива деталь: об'єм бензобака 20 літрів, а витрата палива становить 2,5 літра на 100 км. Отже, отримуємо автономність до 800 км.
Ефективний і малошумний двигун, завдяки застосуванню сучасних технологій вкрай економічний і має необхідний запас сил для прискорення за потреби.
Само собою двигун обладнаний баланс-валом і він верхній. Є і кік-стартер, і електростартер. Двигун швидко відгукується на рух ручки газу, чому сприяє сучасний правильно відкалібрований карбюратор.
На Pantera N200/S200 встановлені колеса з діаметром 17 дюймів і покришками ширші, ніж у попереднього покоління. Безумовно, це реверанс у бік міської активної експлуатації. Завдяки ширині профілю та шосейному малюнку поліпшене зчеплення з асфальтом і досягнута висока стабільність під час швидкісного проходження поворотів.
На мотоцикл встановлені литі диски зі стриманим, але сучасним малюнком спиць.
Активному маневруванню сприяє й посадка з ергономікою. Сидіння водія глибоке, що забезпечує впевнену посадку та положення під час активного міського "stop'n'go". Висота сидіння (790 мм) дає водієві змогу зручно вставати на обидві ноги в разі частих зупинок. Не можна не зазначити зручну посадку та широке сидіння, завдяки яким тіло не втомлюється навіть у разі тривалих поїздок. Грамотне розміщення дзеркал забезпечує чудовий огляд.
Велике та вузьке кермо — однозначна перевага в щільному міському потоці. Легке керування та комфортна класична посадка розташовуються до щоденного використання Geon Pantera N200/S200 у місті, хоча й на ближні «межегороді», він не буде пасти задніх.
Мотоцикл обладнаний високопродуктивними дисковими гальмами, як спереду, так і ззаду, надає надійне гальмування. Дуже важлива відмінність моделі від конкурентів — інтегрована гальмівна система. Таке нововведення вперше застосовується на мотоциклах цього класу та вигідно вирізняє модель. Інший вагомий плюс гальмівної системи нової GEON Pantera — 3-поршневий супорт передньої гальмівної системи.
Підвіска також шосейно-орієнтована, жорсткіша. Дає змогу агресивніше їздити в умовах міських віражів. Задні газо-оливні амортизатори здатні не тільки ефективно справлятися з нерівностями міських доріг, але й мають достатню високу «вантажність».
Нова Pantera обладнана інформативною цифровою приладовою панеллю з LCD екраном.
Яскрава LED-світлотехніка не дасть і без того помітному мотоциклу злитися з міською сірістю потоку.
Загалом, мотоцикл має чималий та дорослий вигляд завдяки розвиненому обвісу. Напівобтисувачі на баку та «клик» під двигуном роблять мотоцикл візуально більшим і соліднішим.
Pantera 2019 помітно відрізняється від попередньої моделі та по-детально: підніжки, пульти на кермі, важелі тощо скомпоновані більш продумано, сучасно. Для пасажира передбачені поручні-ручки. А якщо комусь знадобиться великий багажник — його можна замовити опціонально на сайті GeonParts.com.ua
Завдяки колісній базі 1320 мм є можливість активно лаварувати між машинами в потоці. А чітка робота переднього гальма забезпечує плавне та передбачуване гальмування за будь-якого стану дороги.
Новий байк простий у не тільки в керуванні, але й в обслуговуванні. Це одна з головних ставок інжинірингу бренда.
Його можна рекомендувати як новачкам як перший мотоцикл, так і досвідченішим райдерам для повсякденного використання як незамінний «телепорт» через міські корки та стяжки.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Geon |
Країна виробник | Китай |
Максимальна швидкість | 105 км/год |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Тип | Мотоцикл |
Об'єм паливного бака | 20 л |
Кількість циліндрів | 1 |
Вага | 107 кг |
Витрата палива | 2.3 |
Об'єм двигуна | 182 куб. см |
Система вприскування палива | Карбюратор |
Система запуску | Електростартер і механічний стартер |
Потужність двигуна | 16.5 к. с. |
Головна передача | Ланцюгова |
Розташування циліндрів | Послідовне |
Габаритні розміри | |
Довжина | 1928 мм |
Ширина | 740 мм |
Висота | 1220 мм |
Користувацькі характеристики | |
Колір | Різні кольори |