В оновленій версії MUSSTANG ALFA 110 см3 2018 модельного року вже наявні істотні поліпшення, які позитивним чином будуть оцінені потенційними власниками.
Найбільш значущим і ключовим є те, що під час виробництва моделі повністю замінені постачальники майже всіх компонентів. Ті, хто знав, який вигляд мала попередня модель, відразу побачить відмінності. Якість покращилася в усьому, починаючи від двигуна та завершуючи проведенням і навіть ліхтарями та фарами, які абсолютно інші. Звісно, багато хто пояснить, що це тільки слова, але в цьому разі ми порекомендуємо самостійно та уважно оглянути саму модель. Багато речей стануть очевидними під час особистого уважного ознайомлення з новою модифікацією. А поки ми зупиниться докладніше на інших менш помітних, але не менш значущих деталях:
- Залізна багажна скринька поступилася своєму місцю практичнішому й більш об'ємному пластиковому кофру. Цей варіант і більш зручний для розміщення поклажі, не дряпається не іржавіє й навіть має на торцевій частині м'яку вставку для зручності пасажира.
- Дзеркала заднього огляду тепер зручніші. Вони запозичені в однієї з моделей мотоцикла. Вони більші за площею відбивачі, а також забезпечені гвинтом фіксації регулювання. Ми впевнені, що ті, хто стикався з дзеркалами, що вічно збиваються на Альфах, які можна було "застібнути" лише за допомогою ізоленти (так і те не надовго), точно оцінять це нововведення.
- Всі металеві дуги та елементи багажника, а також підніжки пасажира пофарбовані емаллю з додаванням пластифікатора, причому наноситься така фарба тільки на шар катафорезного ґрунту, яким попередньо покривається фарбоване металеве основа. Таке покриття набагато міцніше та більш стійке і до довкілля, і до хімії на мийках. Тепер немає потреби засмучуватися ранньою появою подряпин до металу або чого гірше — іржі.
- Зверніть також увагу на те, що оновлена Альфа Мустанг обладнується задніми амортизаторами відкритого типу та пружиною, яка має прогресивну навивку, тобто працює активніше в міру завантаження задньої частини мопеда. Насправді — це крок уперед, порівнюючи з "дубовими" амортизаторами напівзакритого типу, яким обладнувалися мопеди раніше. Перші славилися своєю дешевою та майже відсутною ефективністю роботи — це була швидше бутафорія, ніж повноцінний амортизувальний елемент. Зовнішній варіант набагато краще справляється зі своїми обов'язками та, найімовірніше, й слугуватиме довше.
- Зверніть також увагу на те, що в конструкції зведено до нуля притаманність "псевдохромованих блискіточок". Причин тому дві: насправді короткий проміжок часу перетворює будь-яку блискучу деталь під хром (через низькоякісне напилення) "в квітучому рудому кольорі" деталь через кілька-трійку місяців, а по-друге має це швидше смішно, ніж красиво — ця кумедна байкерська розкіш на найнедорогому сепеді...... Для багатьох ці тенденції вже давно пережиток минулого і ми з ними повністю згодні.
До речі, кермо на оновленій Альфі не тільки "високий" — це означає, що він істотно піднятий вгору, щоб під час повороту керма не торкатися ніг високих водіїв або не впиратися пензлем у коліно. Він повністю зроблений із неіржавкої сталі — Ви самі можете в цьому переконатися, знявши торцеву ручку або ґрунтовно попрацювавши скребком-ніжом. Тож навіть на бюджетній техніці іноді можна побачити несподіване дороге рішення.
Ще одним простим, але важливим доповненням для літніх водіїв, які не мають закордонної моової, стануть інформаційні таблички українською мовою. Звичайно, це не бог доброї новини, яка винятково важлива штука, але ж приємно, коли навіть у таких дрібницях є прояв турботи про споживача, хіба не так?
- У первинній комплектації сепед обладнується вже перевіреними та міцними колісними дисками посиленого типу — саме такий варіант заслужив репутацію "майже не пробивних" на наших нерівних дорогах. Такі і слугують довго та мають гарний вигляд і, що найголовніше за них, не потрібно додатково доплачувати
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Musstang |
Країна виробник | Китай |
Тип | Мопед |
Об'єм двигуна | 110 куб. см |
Об'єм паливного бака | 12 л |
Витрата палива | 2 |
Колір | Сірий |
Система запуску | Електростартер і механічний стартер |
Система вприскування палива | Карбюратор |
Кількість циліндрів | 1 |
Максимальна швидкість | 85 км/год |
Вага | 92 кг |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Рік випуску | 2020 |
Потужність двигуна | 7 к. с. |
Головна передача | Ланцюгова |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Стан | Новий |
Габаритні розміри | |
Довжина | 1900 мм |
Ширина | 760 мм |
Висота | 1050 мм |