Скутеретта Musstang MT110-3 зразка 2018 року відрізняється від більш ранніх версій моделі досить істотними поліпшеннями, ключовими з яких є:
1. Новий двигун у конструкції якого застосовані якісніші деталі циліндро-поршневої групи. Це ускладнить його кращу надійність у поєднанні зі звичною простотою конструкції, яка дасть змогу зберегти взаємозамінність цілої низки деталей двигуна з уже наявними на ринку - не буде складності в пошуку запчастин під час ремонту.
2. Панель приладів оновленого Musstang Актив змінена на сучаснішу модифікацію. Основні індикатори "нетарної передачі" і кожної зі швидкостей стали більшими та краще помітні навіть у яскраву слоненю погоду. Також функціональним доповненням на тахометрі стали позначені цифри рекомендованої швидкості для кожної з передач (це маленькі цифри 1,2,3,4 на шкалі тахометра) — недосвідчені водії зможуть чітко розуміти, коли потрібно переходити на передавання підвищене для досягнення найкращих результатів паливної економності під час їзди. Сама панель стала естетичнішою і зручнішою завдяки великій оцифровуванню, а найголовніше вона краща з погляду надійності та повністю герметична, що важливо з погляду довготривалої експлуатації.
3. Зміна кісного блоків керування на кермі. Ми відмовилися від використання клавіш і кнопок, які на багатьох дешевих скутереттах впроваджені в сам пластиковий кожух, що обрамляє кермо. Причина полягає в тому, що багато клієнтів стикаються з проблемою: якщо раптом у разі потрапляння вологи або ламання клавіша або кнопка ширинує — для її заміни необхідно було розібрати ВСЮ!!!!! фронтальну та задню частину пластикового кожуха. Оскільки це дві великі деталі, трудомісткість цієї роботи заради заміни копіткої деталі була просто надмірною. Подивіться на світлину того, який вигляд мають блоки керування на новому Musstang Active. Простий і функціональний мотоциклетний модуль з усіма кнопками та важіль "підсосом" (він виведений на кермо для зручності під час запуску "на холодну") і окремо кнопка стартера. Все це і в заміні набагато простіше та за вартістю буде дешевшим, ніж усі кнопочки, які були окремими елементами на ранній версії:
4. Змінилася форма глушника. Тепер цей елемент відповідає сертифікаційним вимогам щодо рівня шумності вихлопу, а також оптимізований з погляду виведення конденсату із самої "бочки". Нагадаємо, що в багатьох аналогічних моделей від інших виробників періодично-постійне скупчення конденсату було основною причиною прогоряння глушника зсередини. На новій модифікації є кілька технологічних отворів для його зливу як на нерухомому мопеді, так і під час руху, оскільки режими проходу вихлопних газів на холостому ходу та під час руху істотно відрізняються
5. Для підвищення корозійної стійкості всі трубчасті елементи багажника, підніжки пасажира та поєднані дуги відтепер фарбуються пластичною фарбою. Такий тип покриття набагато стійкіший до подряпин і має характерну шорсткість на дотик і матовий відтінок. Для того, щоб Вам було простіше уявити, що саме являє собою таке покриття — згадайте або подивіться на звичайні офісні стільці — їхній каркас пофарбований емаллю аналогічного типу. Усі кріпильні гвинтові сполуки покриті анодованим шаром, щоб уникнути окислень і передчасного іржавіння
6. Модельна лінійка доповнена ще одним абсолютно новим кольором: сіро-бронзовий металік.
Сам колір має незвичний і дуже практичний в експлуатації — на ньому набагато менше помітні подряпини, пил і поверхневі затерстості на лакі — як Ви розумієте у процесі тривалої їзди на техніці вони все-рівно будуть потрохи з'являтися, але в варіанті нового кольору моделі не будуть активно кидатися в очі
6. Особливо хочемо зазначити легкоплавні диски Нового дизайну, які дуже гарні та до того ж ще більш міцніший до ударних навантажень, що виникають внаслідок потрапляння у всілякі нерівності и яких, без перебільшення, вистачає на наших дорогах.
7. У конструкцію покажчиків повороту внесено дуже корисну зміну. Обратите внимание на фото. Якщо раптом у передньому покажчику перегоріла лампа, Вам досить викрутити гвинт, який фіксує плафон, і ви зможете помітити лампочку. Справа 2-х хвилин. А в багатьох інших аналогічних моделей-конкурентів через застарілу конструкцію фари (моноблок у формі фари та поворотника) перегоріла лампочка змушує б власника розбирати всю фронтальну панель, щоб отримати доступ до цоколю з тильного боку покажчика — це те ще задоволення, особливо в сутінку або в холодну пору року, особливо якщо врахувати той факт, що відкласти розв'язання проблеми в довгий ящик не вийде, оскільки це заборонено і ПДД і, звичайно ж, небезпечно. Ось така дрібниця, на яку мало хто звертає увагу, може виявитися істотною перевагою моделі Musstang Active 2018 модельного року для власника, який потрапив у таку ситуацію
8. Передня фара тепер є самостійною й окремою деталлю, а не моноблоком, поєднаним із покажчиками повороту — це й дешевше під час заміни та зручніше регулювати напрямок світлової пучки. До того ж завдяки потужнішій лампі та якісному відбивачу вона краще освітлює дорогу. Скло фари виготовлені з полікарбонату — це матеріал більш пластичний і стійкий на удар і він практично позбавлений дуже листкового (але типового для багатьох дешевих деталей) браку — не жовтіє з плином часу, зберігаючи функціональність фари.
9. Попри те, що МТ110-3 Active належить до одного з найбільш бюджетних цінових сегментів, ми підготували докладну та дуже видобуткову інструкцію на цю модель. Уже давно прийшов той час, коли споживач має право отримувати точну та правильну технічну документацію на модель і мати можливість ознайомитися з нею рідною мовою. Саме тому інструкція не просто перекладена з англійської, а перероблена та доповнена заново з увімкненням основних пунктів щодо правильного регламентного обслуговування, за правилами первинного обкачування техніки, підготовки до зимового зберігання, забезпечена доповненою інформацією про процедуру державної реєстрації — де, як, що потрібно робити, куди звертатися. Ми дуже сподіваємося, що кінцевий власник оцінить працю наших колег із технічного відділу та відділу гарантії. Ось кілька фотографій із зображенням вмісту цього документа.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Musstang |
Країна виробник | Китай |
Тип | Мопед |
Об'єм двигуна | 110 куб. см |
Об'єм паливного бака | 3.7 л |
Витрата палива | 2 |
Колір | Чорний |
Система запуску | Електростартер і механічний стартер |
Система вприскування палива | Карбюратор |
Кількість циліндрів | 1 |
Максимальна швидкість | 85 км/год |
Вага | 92 кг |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Рік випуску | 2020 |
Потужність двигуна | 7 к. с. |
Головна передача | Ланцюгова |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Стан | Новий |
Габаритні розміри | |
Довжина | 1940 мм |
Ширина | 710 мм |
Висота | 1100 мм |