Продавець "Мотосалон Кобра" Магазин мототехники розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
322 відгуків
Магазин мототехники и запасных частей «Мотосалон Кобра»
Контакти
"Мотосалон Кобра" Магазин мототехникиЕвгений
УкраїнаХарківська областьХарківавторынок "Барабашова" ул. 50 лет ВЛКСМ 182
+380669380000
+380971080676
Мапа

Уважаемые клиенты, дорогие наши друзья! В этот Новый год хочется от всей души поблагодарить вас за внимание к нам, интерес к тому, что мы делаем и, конечно, за вашу любовь к мотоциклам)! Поздравляю вас с этим волшебным праздником и желаю вам процветания в делах, благополучия в личной мото-жизни, побольше интересных, красивых покатушек и сил в ожидании сезона 2020)! Выставочный зал с мототехникой работает в дежурном режиме. Звоните, с удовольствием предложим Вам мотоцикл. В наличии более 50 моделей. ОТДЕЛ ПРОДАЖ МОТОЦИКЛОВ по т. 0967138900, 0669380000, 0971080676.

Наявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.
+380669380000
+380971080676
Мотоцикл Lifan KPT200 (Lf200-10L) Платинум, фото 1
впередназад
Мотоцикл Lifan KPT200 (Lf200-10L) Платинум, фото 2Мотоцикл Lifan KPT200 (Lf200-10L) Платинум, фото 3Мотоцикл Lifan KPT200 (Lf200-10L) Платинум, фото 4Мотоцикл Lifan KPT200 (Lf200-10L) Платинум, фото 5Мотоцикл Lifan KPT200 (Lf200-10L) Платинум, фото 6Мотоцикл Lifan KPT200 (Lf200-10L) Платинум, фото 7Мотоцикл Lifan KPT200 (Lf200-10L) Платинум, фото 8Мотоцикл Lifan KPT200 (Lf200-10L) Платинум, фото 9Мотоцикл Lifan KPT200 (Lf200-10L) Платинум, фото 10

Мотоцикл Lifan KPT200 (Lf200-10L) Платинум

57 057 грн.

  • В наявності
Мотоцикл Lifan KPT200 (Lf200-10L) Платинум
Мотоцикл Lifan KPT200 (Lf200-10L) ПлатинумВ наявності
57 057 грн.
Купити
+380669380000
  • +380971080676
Купити
+380669380000
  • +380971080676
  • Графік роботи
  • Адреса та контакти
повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.

Уважні власники Ліфан Ірокез звичайно ж побачать деяку схожість агрегатної бази моделі KPT і вже відомої серії KP з аналогічним двигуном об'ємом 200 см3. Це так, але не зовсім. Ключові елементи рами у версії KPT абсолютно відрізняються від «Ірокеза». Схожістю має лише центральна силова обв'язка рами, в тих місцях, де кріпиться мотор. А от кріплення траверси, розтяжки від бака до місця кріплення сидіння і консольної задній частині зовсім інші. Це важливо, тому що істотно змінилися і ергономіка, і нюанси посадки і розміщення в сідлі.

Порівняно з шляховиком KP, висота до сідла КРТ більше, також піднято і трохи смещенно до водія підстава керма. Це дозволило добитися практично рівною посадки з прямою спиною, більш комфортною для «дальняков». Відповідно змінився і кут нахилу панелі приладів: так щоб при збільшеному відстані від очей до інформаційного дисплея і свідчення читалися краще, і не доводилося надто сильно нахилятися вперед.

- оновлений зовнішній вигляд самої моделі в поєднанні з новим глушником
 


Зміни , які були внесені раніше в моделях 2018 року збережено, а саме два невеликих естетичних доповнення: вітрове скло стало тоноване темно-коричневого кольору зі зміненою формою і крашпеди забарвлюються в темно-сірий матовий колір. Скло придбало велику функціональність - вона тепер краще відсіває відблиски сонячних променів на панель приладів, а ось інший колір крашпедов швидше естетичне зміна.

  

 

Особливу увагу при проектуванні цій моделі інженери приділили характеристиками підвіски. Їх розділили на три важливих складових, які і були реалізовані інженерами:

Перевернута вилка повинна зменшити вагу непідресорених мас і поліпшити демпфірування при проїзді нерівностей із збереженням належної енергоємності і більш стабільним підтриманням курсової стійкості.
Для цього конструкція траверси була змінена і у вертикальній площині, і в горизонтальному напрямі. Також змістилися, місця кріплення пір'я вилки, щоб забезпечити кращу жорсткість на кручення, особливо при проходженні поворотів на нерівній дорозі.

  

Задня підвіска стала більш енергоємною, ніж у моделей серії KP, при цьому вона не має зайву, але достатню м'якість, оскільки це забезпечує кращий коефіцієнт зчеплення ведучого колеса з нерівним покриттям і не розчарує власника «зубодробильностью» при тривалій їзді.
Для досягнення цієї мети були зміщені на кілька градусів кут установки і верхня точка кріплення амортизаторной стійки, збільшений кліренс і встановлена пружина із збільшеною жорсткістю

Всі технічні зміни не повинні спричинити за собою істотну зміну маси і зміщення центру тяжіння вгору, оскільки перша величина буде обумовлювати динамічні параметри моделі, а друга впливати на керованість на пристойних швидкостях.

Оптика нової моделі Lifan не схожа ні на одну з вже представлених в Україні: габаритні вогні виконані у вигляді смуг з п'яти світлодіодів кожна (вони, до речі, дуже явно позначають мотоцикл навіть у світлий час доби). Повністю світлодіодні фари зі світловими елементами від Phillips. Причому конфігурація зміщеного розміщення світлодіодів формує різний охоплення світловим пучком дороги. При ближньому світлі горять два центральних вертикальних, які забезпечують охоплення дорожнього полотна без засліплення йдуть назустріч.


А при активації дальнього світла спалахують бічні дубльовані ліворуч і праворуч – ширина освітлюваної дороги в цьому режимі відразу значно збільшується, що просто незамінне для наших дорожніх реалій. Як-ніяк забезпечення видимості це важливий елемент пасивної безпеки

 

Інтегровані в силову структури рами крашпеди (Що таке крашпеди? - (від англ. Crush Pad) виступають за зовнішні бокові габарити мотоцикла об'єднані елементи з металу і гуми / резинопластика. При невеликому падінні оберігають вузли та деталі мотоцикла від зіткнення з дорожнім покриттям, також дозволяють зберегти відстань між мотоциклом і ногою водія, щоб у разі ковзання впав мотоцикла водій міг звільнитися від мотоцикла)) - це теж конструктивний елемент, яким забезпечений кожен мотоцикл Ліфан моделі КПТ. Однозначно, корисне доповнення. Особливо з урахуванням того, що технічне виконання цього елемента грамотно спроектована і здійснено: зверніть увагу на три рознесені точки кріплення до рами – це і є гарантія того, що при падінні, ударні навантаження (якщо звичайно це не падіння з висоти) не зімнуть крашпеди і вони зможуть виконати свою захисну функцію.

  
    

Колісні диски на моделі KPT ширше, ніж на Lifan КР і KPR: передній диск під шину 100/80-17, задній - 130/70-17. Бажаючі зможуть назад встановити «140-й каток». Зазнали зміни і гальмівні диски – зверніть увагу на трапецієподібний профіль самого диска. Його форма зроблена такий для того щоб його трохи полегшити (в тих місцях де немає зони тертя), і другий важливий момент:

 

На фото одна з тестових моделей, призначених для сертифікації і доводочних робіт, на момент знімків на ній вже було «звично» 879 кілометрів і «стертий до слика» один комплект шин. На гальмівному диску чітко видно межу активної площини диска, про який треться колодка. Придивіться, зовнішня частина кордону трохи виходив за край диска на тій самій трапецієподібної проточці, а сама проточка працює як лезо. Це зроблено для того, щоб активна маса з зовнішнього краю гальмівної накладки могла безперешкодно обсипатися при інтенсивному гальмуванні. У цьому випадку гальмівна накладка не буде мати нерівномірного зносу в тому місці на краю, де на неї припадає менш активний тиск з боку одного з двох гальмівних поршнів. У тому ж ключі вирішена і конфігурація заднього гальмівного диска

В цілях полегшення маси і зниження центру ваги, матеріал бака змінено на поліпропіленовий складу з домішкою графіту (нагадаємо, що на KP і KPR він виконаний з металу) – це забезпечує мінімальну деформацію пластику при значних зовнішніх температурних перепадах і разом з тим гарантує відсутність крихкості.

Панель приладів - на фото. На ній весь стандартний інструментарій і трохи незручна шкала тахометра, вона менш інформативна і швидше це данина сучасної цифрової моді. А ще вона оснащена сімома варіантами підсвічування. Пустощі звичайно)))))). Але іноді приємно вибрати "милий оку" відтінок, так що будемо вважати це просто приємним стандартним додатком. На фотографіях показані не всі відтінки, оскільки в реальності кожен колір яскравіше ніж на фото без выспышки.

  
 
 
 
 

А ось USB-роз'єм з прогумованої кришечкою для гаджетів і аксесуарів однозначно знадобиться. Причому зверніть увагу на те, що він розташований в спеціальній виїмці між баком і накладкою - на фото розташування позначено червоною стрілкою. Таке розташування та зручно і зовсім неможливо його зачепити, пошкодити або поламати.

     Про двигуні. Нове покоління одноциліндрового силового агрегату серії NBF2 c рідинним охолодженням. Потужність двигуна збільшена до 18 к. с., а крутний момент зріс на 2 Нм і тепер становить 19,5 Нм. Коробка передач також шестиступінчаста. Як ми написали в оновленій специфікації і в односторонньому порядку завод виробляє тільки версії з інжектором. За 2017-18 року ми переконалися в працездатності і надійності самої системи уприскування (на прикладі моделей перших трьох партій), тому варіант з карбюратором і в подальшій переспективе пропонуватися як в продаж не будуть. Тому всі мотоцикли починаючи з 2018 р. в. і наступні будуть з інжекторною системою живлення LGC-Fi.
До розробки системи вприскування палива були залучені фахівці компанії BOSCH. В кооперації з інженерами LIFAN вони змогли створити для двигуна KPT працездатний і ефективне програмне забезпечення,а також забезпечити необхідну якість і надійність усіх компонентів системи, які виробляє одне з підприємств Robert Bosch GmbH.
   
  

  

Передня вилка інверторна. Вона має більший хід стиску при одночасному збільшенні діаметра пера до величини 36 мм. По первинним їздовим відчуттями енергоємність істотно зросла в порівнянні з моделями KP і KPR.

Залишилося згадати про те, що грязьовик на задньому колесі – входить в стандартну комплектацію. А ось повноцінна багажна платформа буде опціонним обладнанням.
Справа в тому, що набір з двох бокових оригінальних кофрів буде пропонуватися разом з кит-комплектом кріпильних кронштейнів, сделланых спеціально для цієї моделі. У цей комплект кронштейнів і входить багажна платформа як частину самої силової конструкції. Прооизводителем цього комплекту для Lifan займається профільна і відома в мотомире китайська фірма SHAD. Вони ж розробили цей комплект, який і є опціональним. Тому на жаль, в стандартному виконанні будуть тільки ручки багажника для другого пасажир. Нижче на фото показані і самі ручки і кронштейни кріплення кофрів і самі кофри. До речі, ручки для пасажира при монтажі кофр не видаляються - вся конструкція така, що додаються бокові багажники і при цьому не демонтуються ручки для пасажира - безпека і зручність перш за все! (кожну з фотографій можна збільшити). Звичайно кофри опція не дешева. Детальніше про них можна дізнатися ТУТ. Но вместе с тем они не всем и нужны, поэтому нам представляется логичным не увеличивать исходную стоимость мотоцикла, а предоставлять возможность выбора для тех, кому они просто необходимы и для тех, кому они могут быть совсем не нужны. А внешний вид мотоцикла ХОРОШ без всяких оговорох как с кофрами так и без них! Вы согласны с нами????!!!!! (На фотографиях отражен мотоцикл модельного года 2017-го, поэтому не обращайте внимания на красного цвета крашпеды и прозрачный ветровик - мы не меняли фото, поскольку основной акцент сделан на кофры, а они именно такие как и в нынешний период времени)
  
  
  


 

Залишилося згадати про кольорах. Їх буде три: Платиновий , Графітовий матовий і новий колір - Чорний лак.

    

До речі, в Україні ця модель продається під оригінальним брендом і на самому початку своєї загальносвітової конвеєрного життя. Хто ж стане першим щасливим власником і куди рвоне на «дальняк»? ;-)

 

Характеристики
Основні атрибути
Виробник  Lifan
Країна виробникКитай
Максимальна швидкість130 км/год
Головна передачаЛанцюгова 
Клас мотоциклаТуристичний 
Об'єм паливного бака14 л
Тактность двигуна  Чотиритактний
Система запускуЕлектростартер
Потужність двигуна  17.5 л. с.
Вага153 кг
Витрата палива  2.7
Об'єм двигуна  198 куб. см
Охолодження двигунаРідинне 
Система вприскування паливаКарбюратор 
ТипМотоцикл
КласНовий
Кількість циліндрів  1
Розташування циліндрівПослідовне
Габаритні розміри
Висота1285 мм
Ширина780 мм
Довжина2095 мм
Користувацькі характеристики
КолірСріблястий
Інформація для замовлення
  • Ціна: 57 057 грн.