Продавець "Мотосалон Кобра" Магазин мототехники розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
310 відгуків

Выставочный зал с мототехникой работает в дежурном режиме. Звоните, с удовольствием предложим Вам мотоцикл. В наличии более 50 моделей. ОТДЕЛ ПРОДАЖ МОТОЦИКЛОВ по т. 0967138900, 0669380000, 0971080676.

Магазин мототехники и запасных частей «Мотосалон Кобра»
Контакти
"Мотосалон Кобра" Магазин мототехникиЕвгений
авторынок "Барабашова" ул. 50 лет ВЛКСМ 182, Харків, Україна
+380 (66) 938-00-00
+380 (97) 108-06-76
Мапа
впередназад
Мотоцикл Lifan KPT200 (Lf200-10L) Платинум, фото 2Мотоцикл Lifan KPT200 (Lf200-10L) Платинум, фото 3Мотоцикл Lifan KPT200 (Lf200-10L) Платинум, фото 4Мотоцикл Lifan KPT200 (Lf200-10L) Платинум, фото 5Мотоцикл Lifan KPT200 (Lf200-10L) Платинум, фото 6Мотоцикл Lifan KPT200 (Lf200-10L) Платинум, фото 7Мотоцикл Lifan KPT200 (Lf200-10L) Платинум, фото 8Мотоцикл Lifan KPT200 (Lf200-10L) Платинум, фото 9Мотоцикл Lifan KPT200 (Lf200-10L) Платинум, фото 10

Мотоцикл Lifan KPT200 (Lf200-10L) Платинум

83 888 ₴

  • Немає в наявності
Мотоцикл Lifan KPT200 (Lf200-10L) Платинум
Мотоцикл Lifan KPT200 (Lf200-10L) ПлатинумНемає в наявності
83 888 ₴
+380 (66) 938-00-00
  • +380 (97) 108-06-76
+380 (66) 938-00-00
  • +380 (97) 108-06-76
повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця

До уваги власники Ліфан Ірокез звичайно ж побачать деяку схожість агрегатної бази моделі KPT і вже відомої серії KP з аналогічним двигуном обсягом 200 см3. Це так, але не зовсім. Ключові елементи рами у версії KPT абсолютно відрізняються від «Ірокезу». Схожістю має лише центральне силове обв'язування рами, у тих місцях, де кріпиться мотор. А ось кріплення траверси, розтяжки від бака до місця кріплення сидіння й консольної задньої частини зовсім інші. Це важливо, тому що істотно змінилися й ергономіка, і нюанси посадки та розміщення в сідлі. 

Порівнюючи з доріжком KP, висота сідлом КPT більша, також піднята та трохи зміщена до водієві основа керма. Це дало змогу домогтися практично рівної посадки з прямою спиною, комфортнішою для «далеників». Відповідно змінився і кут нахилу панелі приладів: так, щоб у разі збільшеної відстані від очей до інформаційного дисплея та показання читали краще, і не доводилося занадто сильно нахилятися вперед. 

 -  оновлений зовнішній вигляд самої моделі в поєднанні з  новым глушником
 


Зміни, які були внесені раніше в  моделях 2018 року збережені, а саме  два невеликі естетичні доповнення:  вітрове скло стало тоноване темно-коричневого кольору зі змінною формою і крашпеди фарбуються в темно-сірий матовий колір. Скло отримало велику функціональність — воно тепер краще відсіює відблиски сонячних променів на панель приладів, а ось інший колір крашпедів швидше естетична зміна. 

  

 

Особливу увагу під час проєктування цієї моделі інженери приділили характеристикам підвіски. Їх розділили на три найбільш значущі складники, які й були реалізовані інженерами:

Перевернута вилка має зменшити вагу непідресорених мас і поліпшити демпфування під час проїзду нерівностей зі збереженням належної енергоємності та стабільнішим підтриманням курсової стійкості.
Для цього конструкція траверси була змінена і у вертикальній площині, і в горизонтальному векторі. Також вмістилися місця кріплення пір'я вилки, щоб забезпечити кращу жорсткість на кручення, особливо під час проходження поворотів на нерівній дорозі.

  

Задня підвіска стала  більш енергоємною, ніж у моделей серії KP, водночас вона має  не зайву, але достатню м'якість, оскільки це забезпечує — найкращий коефіцієнт зчеплення провідного колеса з нерівним покриттям і не розчарує власника «зудробільністю» під час тривалої їзди. 
Для досягнення цієї мети були зміщені на кілька градусів кут встановлення та верхня точка кріплення амортизаторної стійки, збільшений кліренс і встановлена пружина зі збільшеною жорсткістю

Всі технічні зміни не мають викликати за собою істотну зміну маси та зміщення центру ваги вгору, оскільки перша величина буде зумовлювати динамічні параметри моделі, а друга  впливати на керованість на привабливих швидкостях.

Оптика нової моделі Lifan не схожа на жодну з уже представлених в Україні: габаритні вогні зроблені у формі смуг із п'яти світлодіодів кожна (вони, до речі, дуже явно позначають мотоцикл навіть у світлу пору доби). Фари повністю світлодіодні зі світловими елементами від Phillips. Причому конфігурація зміщеного розміщення світлодіодів формує різне охоплення світловим пучком дороги. У разі блискучого світла світять два центральні вертикальні, які забезпечують охоплення дорожнього полотна без засліплення тих, хто йде назустріч.


А за активації дальнього світла  загоряються бічні дубльовані ліворуч і праворуч — ширина освітленої дороги в цьому режимі відразу збільшується, що просто незамінна для наших дорожніх реалій. Як-нікак забезпечення видимості — це важливий елемент пасивної безпеки

 

Інтегровані в силову структуру рами крошпеди (Що таке крошпеди?  - (от англ. Crush Pad) виступають за зовнішні бічні  габарити мотоцикла комбіновані елементи з металу та гуми/гумопластику. У разі невеликого падіння оберігають вузли та деталі мотоцикла від зіткнення з дорожнім покриттям, також дають змогу зберегти відстань між мотоциклом і ногою водія, щоб у разі ковзання мотоцикла водій міг звільнитися від мотоцикла)) — це теж конструктивний елемент, яким забезпечений кожен мотоцикл Ліфан моделі КПТ. Однозначно, корисне доповнення. Особливо з урахуванням того, що технічне виконання цього елемента грамотно спроєктоване та здійснене: зверніть увагу на три рознесені точки кріплення до рами — це і є гарантія того, що в разі падіння ударні навантаження (якщо це не падіння з висоти) не зімнуть крошпеди, і вони зможуть виконати свою захисну функцію.

  
    

Колісні диски на моделі KPT ширший, ніж на Lifan КP і KPR: передній диск під шину 100/80-17, задній — 130/70-17. Бажані зможуть назад встановити «140-й каток». Претерпіли зміни та гальмівні диски — зверніть увагу на трапецієподібний профіль самого диска. Його форма зроблена такою для того, щоб його трохи полегшити (у тих місцях, де немає зони тертя), і другий важливий момент:

 

На фото одна з тестових моделей, призначених для сертифікації та доводкових робіт, на момент знімків на ній вже було «накатано» 879 кілометрів і «стерт до сльоту» один комплект шин. На гальмівному диску чітко видно кордон активної площини диска, про який треться колодка. Придивіться, зовнішня частина кордону трохи виходить за край диска на тій самій трапецієподібній проточці, а сама проточування працює як лезо. Це зроблено для того, щоб активна маса з зовнішнього краю гальмівної накладки могла безперешкодно обсипатися в разі інтенсивного гальмування. У цьому разі гальмівна накладка не матиме нерівномірного зносу в тому місці на крайці, де на неї припадає менш активний тиск із боку одного з двох гальмівних поршнів. У тому ж ключі розв'язана й конфігурація заднього гальмівного диска

Для полегшення маси та зниження центру ваги матеріал бака змінений на поліпропіленовий склад із домішкою графіту (нагадаємо, що на KP і KPR він виготовлений із металу) — це забезпечує мінімальну деформацію пластику за чималих зовнішніх температурних перепадів і водночас гарантує брак крихкості.

Панель приладів   - на фото. На ній весь стандартний інструментарій і трохи незручна шкала тахометра, вона менш інформативна та швидше це данина сучасної цифрової моди. А ще вона має сім варіантів підсвічування. Баловство конечно)))))). Але іноді приємно вибрати "милий оку" відтінок, тож будемо вважати це просто приємним стандартним доповненням. На світлинах показані не всі відтінки, оскільки в реальності кожен колір яскравіший, ніж на фото без висихання.

  
 
 
 
 

А ось USB-роз'єм із прогумованою кришечкою для ґаджетів і аксесуарів однозначно стане в пригоді. Причому зверніть увагу на те, що він розташований у спеціальній виїмці між баком і накладкою  - на фото розташування позначене червоною стрілкою. Таке розташування та зручне та абсолютно неможливо його зачепити, пошкодити або поламати.

     Про двигун. Нове покоління одноциліндрового силового  агрегата серії NBF2 з рідинним охолодженням. Потужність двигуна збільшена до 18 л.с, а крутний момент збільшився на 2 Нм і тепер становить 19,5 Нм. Коробка передач також шестиступенева. Як ми написали в оновленій специфікації та в односторонньому порядку завод виробляє тільки версії з інжектором. За 2017-18 року ми  переконалися у працездатності та надійності самої системи впорскування (на прикладі моделей перших трьох партій), тому варіант із карбюратором і в подальшій переспективі пропонуватимуться як і раніше в продаж не будуть.  Тому всі мотоцикли  починаючи з  2018 р.в. і наступні будуть з інжекторною системою живлення LGC-Fi. 
      До розроблення системи впорскування палива були залучені фахівці компанії BOSCH. У кооперації з інженерами LIFAN вони змогли створити для двигуна KPT працездатне й ефективне програмне забезпечення, а також забезпечити необхідну якість і надійність усіх компонентів системи, які виробляють один із підприємств Robert Bosch GmbH.
   
  

  

Передня вилка  інверторна. Вона має більший хід стиснення за одночасного збільшення діаметра пера до величини 36 мм. За первинним одовим відчуттям енергоємність істотно зросла, порівнюючи з моделями KP і KPR.

       Залишилося згадати про те, що  брудовик на задньому колесі — входить у стандартну комплектацію. А ось повноцінна  багажна платформа буде опційним обладнанням.
       Річ у тім, що набір із двох бічних оригінальних кофрів буде пропонуватися разом із кит-комплектом кріпильних кронштейнів, зроблених спеціально для цієї моделі. До цього комплекту кронштейнів і входить багажна платформа як частина самої силової конструкції. Провідником цього комплекту для Lifan займається профільна та  відома в мотомирі китайська фірма SHAD. Вони ж розробили цей комплект, який і є опціональним. Тому на жаль, у стандартному виконанні будуть тільки ручки багажника для другого пасажира. Нижче на фото показані й самі ручки, й кронштейни кріплення кофрів і самі кофри. До речі, ручки для пасажира під час монтажу кофр не видаляються — вся конструкція така, що й додаються бічні багажники та водночас не демонтуються ручки для пасажира — безпека та зручність передусім! (кожну з фотографій можна збільшити). Звичайно, кофри опція не дешева. Докладніше про них можна дізнатися ЗДІЙСЯ. Але водночас вони не всім потрібні, тому нам представляється логічно не збільшувати вихідну вартість мотоцикла, а надавати можливість вибору для тих, кому вони просто необхідні і для тих, кому вони можуть бути зовсім не потрібні. А зовнішній вигляд мотоцикла ХОРОШ без жодних заявок як із кофрами, так і без них! Ви згодні з нами???!!!! (На фотографіях відбитий мотоцикл модельного року 2017-го, тому не звертайте уваги на червоного кольору крашпеди та прозорий вітровик — ми не міняли світлин, оскільки основний акцент зроблений на кофри, а вони саме такі, як і в нинішній період часу)
  
  
  


 

Залишилося згадати про забарвлення.    Їхній  буде три:  Платиновий  Графітовий матовий і новий колір  -  Чорний лак.

    

До речі, в Україні ця модель продається під оригінальним брендом і на самому початку свого загального конвеєрного життя. Хто ж стане першим  щасливим власником і куди рване на «даляк»? ;-)

 

Характеристики
Основні атрибути
ВиробникLifan
Країна виробникКитай
Максимальна швидкість130 км/год
Головна передачаЛанцюгова
Клас мотоциклаТуристичний
Об'єм паливного бака14 л
Тактность двигунаЧотиритактний
Система запускуЕлектростартер
Потужність двигуна17.5 к. с.
Вага153 кг
Витрата палива2.7
Об'єм двигуна198 куб. см
Охолодження двигунаРідинне
Система вприскування паливаКарбюратор
ТипМотоцикл
КласНовий
Кількість циліндрів1
Розташування циліндрівПослідовне
Габаритні розміри
Висота1285 мм
Ширина780 мм
Довжина2095 мм
Користувацькі характеристики
КолірСріблястий
Інформація для замовлення
  • Ціна: 83 888 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner