Продавець "Мотосалон Кобра" Магазин мототехники розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
309 відгуків
Магазин мототехники и запасных частей «Мотосалон Кобра»
Контакти
"Мотосалон Кобра" Магазин мототехникиЕвгений
авторынок "Барабашова" ул. 50 лет ВЛКСМ 182, Харків, Україна
+380 (66) 938-00-00
+380 (97) 108-06-76
Мапа

Выставочный зал с мототехникой работает в дежурном режиме. Звоните, с удовольствием предложим Вам мотоцикл. В наличии более 50 моделей. ОТДЕЛ ПРОДАЖ МОТОЦИКЛОВ по т. 0967138900, 0669380000, 0971080676.

впередназад
Дорожній Мотоцикл Lifan KP250 Білий, фото 2Дорожній Мотоцикл Lifan KP250 Білий, фото 3Дорожній Мотоцикл Lifan KP250 Білий, фото 4Дорожній Мотоцикл Lifan KP250 Білий, фото 5Дорожній Мотоцикл Lifan KP250 Білий, фото 6Дорожній Мотоцикл Lifan KP250 Білий, фото 7Дорожній Мотоцикл Lifan KP250 Білий, фото 8

Дорожній Мотоцикл Lifan KP250 Білий

93 860 

  • Немає в наявності
Дорожній Мотоцикл Lifan KP250 Білий
Дорожній Мотоцикл Lifan KP250 БілийНемає в наявності
93 860 
+380 (66) 938-00-00
  • +380 (97) 108-06-76
+380 (66) 938-00-00
  • +380 (97) 108-06-76
повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця

Як багато з Вас вже знають, модель Lifan KP250 пропонується в Китаї до продажу вже без малого 9 місяців. Ми ж запропонуємо цю модель в Україні лише навесні цього року. На передбачуваний питання «чому так довго» відповімо наступне:
Ця модель є повністю самостійною. Вона розроблялася з нуля і в основі конструктиву не було запозичення технологічних елементів з інших моделей. Ми самі познайомилися з ходовим прототипом ще в квітні 2017 року.
Тодішній варіант вразив нас відмінними їздовими якостями на високих обертах і хорошими гальмами з ABS. Але при цьому засмутив засмиканою роботою движка на низах через використання інжекторної системи DELPHI, яку дуже довго і не дуже успішно налаштовували, жорсткою підвіскою і злегка шокує ціною.... Трохи пізніше, після ряду ходових випробувань, Lifan взяв тайм-аут на проведення доводочних робіт. Інженери піддали ревізії систему впуску – вони відмовилися від DELPHI і тепер модель оснащується модулем уприскування BOSCH, калібрування і налаштування ECU виробляли самі лифановские фахівці та індивідуально заточували її спільно з програмістами BOSCH. Перетрусили підвіску - тепер передню вилку і задній амортизатор поставляє вельми відомий подвесочний китайський метр – компанія Yuan Shock Absorber Co., Ltd. Ці товариші зайняті у цій спеціалізації вже дуже давно і поставляють продукцію для китайських ліцензійних моделей Yamaha і Suzuki, а також мото - та квадроциклів CF Moto. Видозмінили конфігурацію пластикових елементів мотоцикла і змінили постачальника для дотримання належної якості. Пробували інші дизайнерські рішення в конфігурації фари, панелі приладів. Змінювали конструкцію випускної системи для того, щоб зменшити опір на випуск і при цьому не занадто знизити кліренс (корпус глушника це сама нижня точка мотоцикла). Потім знову були довгі тижні тестування і вже після перші зразки надійшли на внутрішній ринок.

Продажу на китайському ринку пішли вгору не відразу, а ось через пару-трійку місяців попит просто кинувся вперед і сформував чергу попередніх замовлень на модель. Успішність моделі на внутрішньому ринку, обсяги якого обчислюються тисячами, зажадала нарощування виробничих потужностей, а це процес не швидкий. Мінусом в такій ситуації для нас і Вас стало збільшення терміну виконання замовлень, але є і «значимий плюс» . Компанія Lifan зацікавлена в розвитку нашого ринку і нам вдалося погодити з Виробником таке значення роздрібної ціни на модель в топової комплектації з ABS, яка менше, ніж ціна аналогічної версії в самому Китаї і набагато нижче, ніж у деяких європейських країнах, куди поставляється модель. Так, нам в буквальному розумінні довелося стати в чергу, але повірте, іноді краще почекати і потім добре поїхати, ніж навпаки.
Трохи про двигуні.
 

Він являє собою одноциліндровий агрегат об'ємом 249,6 см3 з чотирьохклапанним механізмом газорозподілу, одним распредвалом (SOHC) з ланцюговим приводом, системою водяного охолодження і вихідною потужністю 19,48 кВт. Циліндр діаметром 77 міліметрів, а хід поршня становить 53,6 міліметра. Обороти максимальної потужності – 9 000 об/хв-1. Величина крутного моменту – 22 Нм при 7000 об/хв-1.
Це повністю новий мотор серії NRF, який створювався за участю інженерно-технічної команди Депаратаменту Досліджень і Розробок (LIFAN R&D Center). А знаєте що найцікавіше?
У складі авторів-розробників є і інженер-двигателист, який раніше був у цієї спеціалізації, але тільки у відповідному підрозділі компанії HONDA..... Саме тому в конструкції цього мотора присутній участь Хондовской школи двигунобудування. І ось в чому воно полягає:
SOHC - один распредвал в приводі клапанного механізму, замість двох. Це не наслідок економії, а скоріше результат грамотної технічної реалізації. Для тих, хто не знає: такий же принцип використовувався в багатьох автомобільних чотирициліндрових шестнадцатиклапанниках і восьмиклапанных мотоциклетних двійках від HONDA. При рівноцінному ефекті - менша вага агрегату, менше тертьових пар і елементів тертя, менше деталей, схильних до зносу, менше моменти інерції обертових частин. Крім цього, один распредвал приводиться в рух однією шестернею і обертається зі швидкістю, яка вдвічі менше, ніж у колінчастого вала. Менше обертів - менше ступінь нагріву деталей, яким надлишкова температура як каталізатор процесів і зовсім не потрібна. Звідси – збільшений ресурс зносостійкості спряжених деталей.
Йдемо далі. Зверніть увагу на співвідношення: діаметр циліндра і хід поршня, а також на обороти максимальної потужності. Це класичний приклад збільшення віддачі атмосферного двигуна виключно шляхом збільшення оборотів. Поршень з укороченою спідницею має хід, менше ніж його власний діаметр. Менша інерційність короткохідною схеми дозволяє збільшити обороти і отримати більший потенціал підтримки і нарощування швидкості на тому етапі, коли мотоцикл вже набрав хід, коли на перший план виходить потенціал величини потужності в кінських силах, а не крутний момент (ця величина більш важлива на етапі старту з місця і розгону).
Повернемося до етапу початку руху. 22 Нм при 7000. Момент не малий, але обороти великі. Не стартувати ж з місця щоразу розкручуючи, вірно? Вірно. Тому в КПП передаточне число першої передачі становить 2,760, другий вже 1,882, третьої - 1.380, четвертої - 1.083, п'ятої 0.96 і шоста 0.814 - не підвищує, а моментная щоб "не скисати", а підтримувати набраний темп.
Такий підбір здійснено з урахуванням:
- динаміки зміни крутного моменту і потужності двигуна залежно від оборотів;
- ретельно вивіреним значенням кінематичній швидкості мотоцикла (це величина, застосовувана при розрахунках елементів трансмісії);
- радіус кочення коліс;
- масою мотоцикла.
Баланс між крутним моментом при стартовому розгоні та його потужносним продовженням вже ускорившемся байку, не «висмоктаний з пальця», а науково розрахований, експериментально випробувано і оптимально підібраний під ключові характеристики мотоцикла. До речі, суха маса мотоцикла ≤132kg, вага двигуна без масла – 32 кг. Якщо додати 14 літрів палива та 1,5 літра олії, гальмівну рідину, вийде споряджена вага близько 149 кг. Якщо кому цікаво, походіть по інету і порівняйте з цим значенням аналогічні параметри у схожих 250-до класі «дорожників» або «видів спорту-чекушок». Обов'язково подивіться на двигуни нинішніх 250-ти кубових моделей Хонда)))))). Ясності і розуміння з'явиться більше.
Сподіваємося, що хтось із Вас дочитав наше оповідання до цього моменту smileyyes. Для Вас пояснимо, навіщо все це розповідали? – Двигун вийшов дуже гідний! Не «афигенный», не суперсовершенный, «не кращий за всіх». Він просто грамотно створений тими, хто розуміє і розбирається в цьому, він зроблений саме під цей мотоцикл, щоб отримати більше можливого максимуму і піти подалі вперед від необхідного мінімуму.
Трохи про гальмах.
 
Передній диск має діаметр 320 мм Задній 220 мм. Товщина гальмівних дисків становить 4,85 мм. Допустимий зносом до мінімальної товщини до 4 мм. – безпека понад усе. Весь функціонал по високочастотному зміни тиску в кожній з гальмівних магістралей покладено на модулятор ABS (виробник BOSCH), який знаходиться всередині корпусу мотоцикла. Там він надійно захищений від бруду і надлишку вологи. Схема «один контур одна магістраль» зручна і з точки зору експлуатації. Звичайно, існують конструктивні варіанти, коли частина тиску йде у зворотний контур – це ще один шланг (зворотний) та інтегрований клапан всередині супорта або зовні. Але це використовується рідше (на набагато більш потужних варіантах), влаштована складніше, дорожче у виконанні, вимагає частої заміни гальмівної рідини, а ефективніше тільки в гальмівних системах кубатурной техніки – там величини тиску (при осадженні з швидкості за 200 сотні) більш значні і хвилеподібна зворотна пульсація рідини інтенсивніше. Для KP250 такі «інтенсиви» не актуальні, тому конструктори зупинилися на першому варіанті. Працює система дуже добре – відсутня раннє спрацьовування і дозування зусилля має лінійну характеристику – немає потреби побоюватися, що при середньому натисканні змусиш систему спрацювати. Але пілот повинен пам'ятати, що система ABS (як і в автомобілях) не скорочує довжину гальмівного шляху, її основне завдання забезпечити контроль управління мотоциклом шляхом збереження обертання коліс. На мокрій дорозі все зрозуміло і майже прогнозовано. В наших умовах на мокрому або сухому асфальті з наявністю піщинок чи сухих фракцій бруду потрібно буде превентивно і уважно візуально оцінювати тип покриття, бажано до моменту різкого гальмування.
А ще ми гарантуємо, що на відміну від однієї моделі дуже розрекламованого мотоцикла (вгадаєте який?), в описі якого написано, що «колесо мотоцикла відривається від землі навіть при мінімальному гальмуванні. Це говорить про високу ефективність гальм» у LIFAN KP250 колесо від землі при гальмуванні не відривається – такої ефективності на нашому мотоциклі Вам точно не потрібно smiley.

Оптика.
 
 

У всіх елементах світлотехніки використані діоди. Передня фара розділена на дві лінзи режимів близького і далекого. Нижня лінза – це ближнє світло. При активації далекого він доповнюється світінням верхньої секції. Світловий пучок близького яскравіше і більше за площею, ніж був на Lifan KPT – враховані Ваші відгуки та наші коментарі Виробнику. А дальній – традиційно хороший. Панель приладів виконана у вигляді дисплея. Вона, як би це краще сказати, більше техногенна, ніж мотоциклетна. Головне, що читається «на відмінно» – яскравий «червоне око» індикатора досягнення максимальних обертів. Під стати характеристиками движка і те, що потрібно для активного драйву. В цілому враження про панелі не будуть однозначними. Але тут поки що змін не буде.

Щодо всього іншого - красномовніше нас будуть фотографії. Ми розміщуємо їх тут з деталізацією різних елементів. Ну, а про перше їздових враження ми поділимося та/або ті, хто незабаром вирішить, що цей мотоцикл коштує своїх грошей і його (Покупця) уваги.

А, ще, мало не забули про головне: MOTORCYCLE MADE IN CHINA!

 
 
 
 










Значення пакувальних розмірів мототехніки
Довжина, м 1,88
Ширина, м. 0,60
Висота, м 1,05
Об'єм, м3 1,13
Маса,кг 180
Характеристики
Двигун, тип Бензиновий, 4-х тактний, одноциліндровий, 4-х клапанний з верхнім розташуванням розподільного вала (SOHC), ланцюговим приводом і внутрішнім балансувальним валом
Крутний момент, Нм / об.хв. 22 / 7000
Максимальний кут повороту керма, градуси 27
Рекомендоване паливо Бензин з октановим числом не менше 95
Рекомендований клас в'язкості олії 10W-40 / 15W-50 Напівсинтетичне масло для мотоциклетних двигунів (залежно від сезонності) Специфікації API: не нижче SJ; JASO: MA-2
Ступінь стиснення 11.5:1
Об'єм, см3 249,6
Система охолодження Водяне охолодження з двоконтурним радіатором і примусовим вентилятором охолодження
Система живлення двигуна Інжекторна система LGC-Fi, паливний насос форсунка з управлінням ECU.
Система електроживлення Акумуляторна батарея в штатній комплектації 12N9-BS
Система запалювання Електронне безконтактне запалювання з контролем і коригуванням кута випередження запалювання блоком ECU
Тип запуску двигуна Електростартер
Максимальна потужність, к. с./ про.хв. 27 / 9000
КПП 6-ти ступінчаста з багатодисковим зчепленням в масляній ванні. Передаточне відношення головне пари: 2,923
Тип приводу Ланцюговий привід. Маркування приводний ланцюга - 520H; Виробник ланцюга "CHOHO" Кількість зубів передній і задній зірок: 13/38.
Задні гальмівні механізми Дисковий з однопоршневым супортом, гідравлічний, діаметр 220 мм, оснащений антиблокувальною системою. Товщина диска 4,7 мм.
Передні гальмівні механізми Дисковий з двухпоршневым супортом, гідравлічний, діаметр 320 мм, оснащений антиблокувальною системою. Товщина диска 4,85 мм.
Підвіска задня Маятникового типу з пружинно-гідравлічним моноамортизатором.
Підвіска передня Телескопічна вилка з прогресивними характеристиками (діаметр пера 37 мм) і гідравлічними амортизаторами
Колісні диски Алюмінієві легкосплавні
Максимальна швидкість, км / год 147
Витрата палива на л/100км ≥2,9
Вантажопідйомність, кг 155
Кліренс, мм 178
Розмір шин передні /задні 110/70-17 140/70-17
Обсяг паливного бака, л 14
Заправний обсяг масла в двигуні, л. 1,5
Доступні кольори Hight Hawk Black Pearl / Blue Sky Opal / White Royal
Масо-габаритні характеристики
Висота, мм ( з сідла) 795
Довжина, мм 2040
Ширина, мм 800
Висота, мм 1095
Колісна база, мм 1410
Споряджена маса, кг 149
Характеристики
Основні атрибути
ВиробникLifan
Країна виробникКитай
ТипМотоцикл
КласНовий
Об'єм двигуна249 куб. см
Об'єм паливного бака14 л
Витрата палива3.5
КолірБілий
Система запускуЕлектростартер
Система вприскування паливаКарбюратор
Кількість циліндрів1
Максимальна швидкість147 км/год
Вага149 кг
Охолодження двигунаРідинне
Клас мотоциклаСпортбайк
Потужність двигуна27 к. с.
Головна передачаЛанцюгова
Розташування циліндрівПослідовне
Тактность двигунаЧотиритактний
Габаритні розміри
Довжина2000 мм
Ширина760 мм
Висота1070 мм
Інформація для замовлення
  • Ціна: 93 860 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner