Пропонуємо до вашої уваги можливість ознайомитися з ще однією нашою новинкою.
Модель має власну назву Shineray Elcrosso 400 (Шинерей Елькроссо).
Відразу позначимо, що нічого спільного з мексиканським або латиноамериканським виготовленням моделі немає. Це лише власне найменування мотоцикла.
Для того, щоб не створювати якісь «вибуткові очікування» в потенційних цікавляться ми відразу поясним чому ця новинка взагалі з'явилася в модельній лінійці бренда та позначимо ключові моменти того, який мотоцикл послугував вихідником для створення Elcrosso.
Основною ідеєю в кермом розробки моделі була реалізація можливості запропонувати до продажу мотоцикл із потужним двигуном об'ємом 400 см3, але за ціною, яка має бути менш ніж у всіх схожих за кубатурою мотоциклів від інших виробників. Якщо брати до уваги велику вартість самого агрегату з таким обсягом, більш чималі платежі у разі виконання митного очищення, то єдиним раціональним рішенням було зменшення вартості моделі завдяки використанню вже наявних технологічних напрацюваннях (конструкція рами та підвісок) і простішій комплектації. Не поганої, не бідної, а саме простої. Раніше ми рекомендували тільки варіанти цивільного крос-ендуро тільки у виконанні з двигунами до 250 кубиків включно. А чотирисотка Elcrosso має зовсім інший потенціал, вона дійсно проти 250-кі їде зовсім інакше. Саме такий мотоцикл, з одного боку потужний і динамічний, а з іншого боку пропонується за більш змінювані за сучасними мірками гроші (порівнюючи з конкурентами) з'явилися в особі Shineray Elcrosso 400. Наскільки він добрий — покаже час і відгуки майбутніх власників. Ну а ми зі свого боку будемо намагатися враховувати побажання і, можливо, щось змінювати, покращувати в конструктивному і/або комплектаційному виконання з плином часу. А поки розповімо про те, що вона являє собою в уже створеному варіанті
В основу моделі Elcrosso була покладена версія Shineray XY400 (на фото).
Ця модель досить відома в Україні та продається під назвою Geon Grandtour 400. Однотипність полягає в повністю однаковій рамі та двигуні. Водночас у конструктиві двигунка є відмінності. Він також одноциліндровий, дворозпопередній, чотириклапанний із системою повітряно-охолодження й шестиступеневою трансмісією. Але в системі живлення застосований карбюратор. Це рішення продиктоване меншою вартістю, порівнюючи з інжекторною системою живлення, простішою конструкцією, а отже, - спрощеній і доступній ремонтопридатністю. Водночас потужність двигуна карбюраторної версії становить 27 кінських сил, з потужним значенням величини крутного моменту 30 Н/м, які «видаються двигуном» вже за 5500 об/хв-1. А ще це добре поєднується з "дзвінками та басовітими прошарками" вихлопу під час відкручування ручки акселератора.
Із шасі та підвіскою ситуація вирізняється більш значущою. Передня вилка звичайна телескопічна, але без додаткових регулювань. Їхня наявність впливає, але не кардинально, на можливості зміни характеристик керованості, це ж не спорт-кросач, де потрібно підлаштовувати параметри підвіски під характеристики спецуажу траси, тому ми вирішили відмовитися від встановлення дорогої вилки «Fastace». Це повною мірою стосується і заднього амортизатора. Одне можемо сказати безумовно — він м'якший, ніж на Grandtour. Задній маятник не алюмінієвий, а сталевий. Він не так блищить як алюмінієвий))) і на цілих 3 кілограми важче. Кутова жорсткість на кручення нами не вимірювалася, а виробник на цей рахунок нам не повідомляє про чималу відмінність — можливо, що цей параметр теж відрізняється, але це швидше питання для спору «перфекціонатів і звичайних юзерів». Тому віджимання поки судження до реальної оцінки в процесі експлуатації від обличчя майбутніх власників.
А диски та шини на Elcrosso мають розміри 19 дюймів передні та 17 дюймів задні. Розмір передньої шини 100/90-19, задній 130/80-17. Відмовилися від варіантів 21 і 18 тому, що з такими типорозмірами висота по сідлу становила 890 мм. З урахуванням широкої подушки сидіння, наш колега зростом 178 мм торкався опорної поверхні лише шкарпетками взуття, але це не комільфо. Мотоцикл досить важкий і для впевненішого контролю в момент зупинки йому доводилося ледве по сидінню для зміщення правого або лівої половини п'ятої точки» в одну з відповідних сторін, щоб опорна ступня правої або лівої ноги повністю лягла на землю. Ви вже просимо за такий опис, але воно максимально точно передає особливість посадки. Після встановлення дисків меншого діаметра висота сідла зменшилася на 4,5 см. І такий варіант сподобався набагато більше. Він дійсно зручніший для людей в діапазоні росту від 165-170 см. (їм усе ж потрібно буде звикнути і пристосуватися) до 175-185 см. (таки буде однозначно зручно).
Як Ви бачите на прикладених фото, зовнішність мотоцикла відрізняється від прообразу істотніше. В Elcrosso в стандарті встановлене інше вітрове скло — воно ширше та має поперечний опорний металевий кронштейн, щоб мінімізувати тремтіння під час їзди. До того ж його можна легко зняти, якщо в цьому буде потреба.
До речі, дизайн фари, обтікача та вітрового скла запозичені з моделі мотоцикла Superdual X 650 бренда SWM (вважається Ес Даблю Ем). Це насправді італійський бренд, частина корпоративних прав, на який належать компанії Shineray з 2016 року.
Панель приладів Elcrosso без дизайнерського вишуканості. Але водночас вона електронна та забезпечена всіма потрібними індикаторами: тахометр, спідометр, лічильник добового пробігу, показ увімкненого передавання, датчик рівня палива та годинник. Шкала тахометра «нарізана великими прямокутничками» і досить добре читається під час їзди. Індикатор швидкості взагалі величезний , порівнюючи з іншими символами, і також не викликає нарекань. Для зчитування інших значень потрібно буде концентруватися в більшому ступені, , але з цим доведеться підкоритися.
Пластикові елементи оперення скомбіновані з двох типів матеріалу. Переднє крило, брудозахисний фартух двигуна й бічні центральні вставки з поліпропілену, а всі інші деталі з ABS-пластику, запозичені в однієї з уже відомих моделей. Найуразливіші деталі м'які та податливіші, інші можна пошкодити швидше. Але на зараз буде так. Ви ж пам'ятаєте основну ідею, правда?!
А далі...?! А далі поки що нічого. Ми вже розміщуємо фото тієї моделі, яку пробували самі. Це живий зразок, а не прототип. Дивіться, оцінюйте, вивчайте. Тільки прийміть до уваги, що комплект бічних кофр і заднього кофра — ця опція, яка буде пропонуватися за доплату. А показуємо ми його, , щоб Ви могли оцінити зовнішній вигляд комплексно.
Але зараз не будемо розповідати Вам про суб'єктивні враження від їзди. Причин тому дві:
1. Мотоцикл, який Ви бачите на фото, був ще передсерійним зразком — на ньому проводилися фінальні доводкові роботи. Зокрема оцінювався вібраційний фон, який нам здався великоват. Подивіться, — на одному з фото на задньому маятнику є такі круглі наклейки рознесені майже по всій його довжині. Це точки, до яких кріпляться датчики віброна навантажень, фіксація й заміри виробляються на встановленому на стенд мотоциклі, коли поперемінно імітуються різні умови їзди. Тож на тому етапі тест-драйв не був всеосяжним. Також пластикові елементи облицювальних панелей не фінальні — їх пресформи ще в процесі допрацювання.
2. Враження від динаміки в нас були ЗАХОВАНІ ДУХ! Ми-то порівнювали з 250-ками. Але саме в цьому багато суб'єктивного. Ми всі різні. Тому краще дощемся прибуття, і в відеоогляді покажемо, яка динаміка оцінить можливості еластичності мотора і скохуємо керованість на пристойній швидкості.
Основні атрибути | |
---|---|
Країна виробник | Китай |
Тип | Мотоцикл |
Клас | Новий |
Об'єм двигуна | 397 куб. см |
Об'єм паливного бака | 16 л |
Витрата палива | 2.3 |
Колір | Сірий |
Система запуску | Електростартер |
Система вприскування палива | Карбюратор |
Кількість циліндрів | 1 |
Максимальна швидкість | 137 км/год |
Вага | 163 кг |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Клас мотоцикла | Спортбайк |
Потужність двигуна | 28 к. с. |
Головна передача | Ланцюгова |
Розташування циліндрів | Послідовне |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Габаритні розміри | |
Довжина | 2100 мм |
Ширина | 890 мм |
Висота | 845 мм |